KNOWHERE

53 מתים תוך עשרה ימים מתחילת מתן זריקות mRNA ניסיוניות בגיברלטר

תושבי גיברלטר יצרו קשר עם עורך אתר Health Impact News, בריאן שילבי (Brian Shilhavy) וטענו בפניו כי 53 בני אדם מתו תוך עשרה ימים, מיד לאחר שהחל מבצע זריקות mRNA ניסיוניות של חברת פייזר (Pfizer). התושבים כינו זאת "טבח".

דיווחים בתקשורת המקומית מאשרים את מקרי המוות, אך משייכים אותם למוות מקורונה ולא כתוצאה מהזריקות כנגד הקורונה. זאת למרות שלפני שהחלו במבצע הזריקות, היו רק 16 אנשים שמתו מקורונה מאז תחילת "המגיפה" לפני כשנה.

קית' רושוורת' (Keith Rushworth), כתב בעיתון מקומי ,כותב:

גיברלטר הזעירה מאירה אור ענק על מקרי המוות מחיסונים. מאז שהמגיפה החלה, מיון מקרי מוות אמיתיים מקורונה מתוך כלל המקרים, היה בעיה רצינית. עכשיו בעיית החיסונים נוספה למשוואה.

נכון לעכשיו, לכאורה, בבריטניה יש את שיעור "המתים מקורונה" היומי הגבוה ביותר אי פעם, אפילו גבוה יותר מ"הגל הראשון", וזאת למרות מידה ניכרת של חסינות העדר שהצטברה בהכרח מתחילת המגיפה. "גל שני" לא טיפוסי זה עולה בקנה אחד עם מבצע החיסונים. האם השניים קשורים?!

גיברלטר מספקת תמונה ברורה מאוד. מושבה בריטית זעירה, המצורפת לחופה הדרומי של ספרד. אורכה בקושי שלושה קילומטרים ומונה רק 32,000 תושבים.

גיברלטר סבלה מעט מאוד מהמגיפה. עד לפני ה-9 בינואר השנה, היו רק שבעה עשר מקרי מוות במשך כל התקופה. שיעור התמותה היה בהרבה פחות מטבלת המיתות למיליון. זה לא נבע מבידוד, מכיוון שהפועלים הספרדים המשיכו להיכנס לגיברלטר מדי בוקר ולצאת כל ערב.

מאז ה-9 בינואר "מספר המתים מקורונה" למיליון הרקיע שחקים למקום השלישי, עם 36 מקרי מוות נוספים תוך קצת יותר משבוע, כך לפי אתר Worldometer. מה השתנה בתשיעי לחודש? חיל האוויר המלכותי הטיס כ- 6,000 חיסונים נגד קורונה של חסרת פייזר, מקוררים במינוס 70 מעלות צלזיוס על ידי קרח יבש. הם הוכנסו לשימוש במהירות כדי למנוע את הסיכון שיהרסו. גיברלטר הזעירה היא כמו צלחת פטרי; בשום מקום אחר לא היה קשר כה ברור באכזריותו בין מבצע החיסונים לבין "מקרי המוות מקורונה".

כלי תקשורת וממשל מקומיים לא מתייחסים לקשר הברור. למרבה הנוחות, התקשורת במקום אחר לא שמה לב. אי היכולת לזהות כי מקרי מוות אלו דורשים, לכל הפחות, חקירה מיידית, מראה על כישלון פלילי בשיקול הדעת."

הדיווחים בתקשורת המקומית מאשרים כי מקרי המוות התרחשו לאחר תחילת מבצע הזריקות. ב-17 בינואר 2021 נכתב בעיתון "גיברלטר כרוניקל" (The Gibraltar Chronicle):

"גיברלטר רשמה עוד 13 מקרי מוות הקשורים לקורונה במהלך סוף שבוע "הרסני", אשר הביא את מספר ההרוגים ל-43 מאז תחילת המגיפה.רק במהלך השבוע האחרון 27 אנשים נפטרו כתוצאה ישירה מהנגיף או במהלך הידבקות בו. תשעה מקרי מוות הקשורים לקורונה נרשמו ביום ראשון, הגרוע ביותר שהיה ביום אחד מאז תחילת משבר בריאות הציבור לפני כמעט שנה.

כן, "טבח" הוא המונח הנכון כאן.

האם אתם רואים את הדפוס שמתפתח כאן? הזריקו תחילה לקשישים, צפו בהם מתים עקב הזריקה הקטלנית, אך האשימו את הנגיף בכך, ולבסוף, עודדו את כל האחרים לקבל את "החיסון", במטרה להגן על עצמם.

הדבר העצוב הוא שזה באמת עובד. אנשים לא מתנגדים. המונים לא קמים להגן על חסרי הישע. הם מצייתים לממשלתם בכך שהם "אזרחים טובים", עוטים את המסכות שלהם, מתרגלים ריחוק חברתי ונשארים בבית - בדיוק כמו שאומרים להם לעשות.

הכתבה התפרסמה באתר Health Impact News בתאריך 24.01.2021

תרגום: פנחס רוזנר

עריכה: עמית

    2471
    9