KNOWHERE

55 אמריקאים מתו בעקבות חיסון כנגד קורונה, מקרי המוות בנורבגיה עלו ל 29 | ZeroHedge

על רקע הקריאות הגוברות להשעיית השימוש בחיסוני COVID-19 מבוססי mRNA המיוצרים על ידי חברות כמו פייזר, במיוחד בקרב קשישים, המצב בנורבגיה החריף משמעותית. כעת נרשמו 29 מקרי מוות בקרב קשישים מעל בגיל 75, אשר קיבלו את המנה הראשונה של חיסון מסוג mRNA.

מידע זה מוסיף שישה למספר ההרוגים הידועים בנורבגיה, ומוריד את קבוצת הגיל שנחשבה מושפעת ל- 75 לעומת גיל 80.

עד יום שישי (08.01.2021) החיסון של חברת פייזר, BioNTech, היה החיסון היחידי שניתן בנורבגיה, לפיכך "כל מקרי המוות קשורים לחיסון זה", לפי דברי סוכנות התרופות הנורבגית.

"ישנם 13 מקרי מוות שנבדקו, ואנו מודעים לעוד 16 מקרי מוות שנבדקים כעת" נמסר מהסוכנות.

כל מקרי המוות המדווחים קשורים ל"קשישים עם מחלות רקע חמורות ".

"רוב האנשים חוו את תופעות הלוואי הצפויות של החיסון, כמו בחילות והקאות, חום, תגובות מקומיות במקום ההזרקה והחמרת מצבם הבסיסי, מוסיפה הסוכנות.

מקרי המוות לאחר החיסונים בנורבגיה הניע את המדינה להציע כי חיסוני COVID-19 עשויים להיות מסוכנים מדי עבור אנשים קשישים וחולים סופניים, אותה קבוצה שהמדע קבע כי היא נמצאת בסכנה מנגיף הקורונה.

חברות פייזר ו- BioTech עובדות עם הרגולטור הנורבגי על מנת לחקור את מקרי המוות בנורבגיה. פייזר שלחה הצהרה בה נאמר כי "מספר אירועי התמותה עד כה אינו מהווה אזהרה, ועולה בקנה אחד עם הציפיות".

מקרים המוות המדווחים מנורבגיה מתווספים למקרים נוספים המדווחים מארצות הברית.

עיתון “The Epoch Times” דיווח על 55 מקרי מוות לאחר מתן חיסון כנגד COVID-19 מבוססי mRNA.

על פי הדיווחים, אירעו מקרי מוות היו בקרב אנשים שקיבלו הן את החיסון של חברת פייזר והן את החיסון של חברת מודרנה.

גבר אחד, דייר בבית אבות בן 66 בקולורדו, היה מנומנם ונשאר במיטה יום לאחר שקיבל את החיסון של מודרנה. למחרת הבוקר של יום חג המולד, התושב "נצפה במיטה כשהוא שוכב דומם, חיוור, עיניים פקוחות למחצה וקצף מגיע מהפה ולא מגיב. הוא לא נשם והיה ללא דופק." כך נכתב בדו"ח במערכת דיווחים על חיסונים VAERS.


 
במקרה אחר, גבר בן 93 מדרום דקוטה קיבל את החיסון של חברת פייזר ב- 4 בינואר בסביבות השעה 11 בבוקר. כשעתיים לאחר מכן הוא אמר שהוא עייף ולא יכול להמשיך יותר בפיזיותרפיה שהוא עשה. הוא הוחזר לחדרו, שם אמר שרגליו מרגישות כבדות. זמן קצר לאחר מכן הוא הפסיק לנשום. אחות הכריזה על צו "נא לא להחיות".

בנוסף למקרי המוות, דווחו בארצות הברית 96 אירועים מסכני חיים לאחר קבלת חיסון כנגד COVID-19,

24 מקרים של מוגבלות קבועה, 225 אשפוזים ו -1,388 ביקורים בחדר מיון.

לא רק הקשישים והחולים הם אילו שחווים תסמינים כאלו.

מדינת ישראל גאה במאמץ שלה במתן החיסון הגדול ביותר בעולם (האחוז הגדול ביותר של אוכלוסייה מחוסנת).

כפי שפורסם באתר RT, לפחות 13 ישראלים חוו שיתוק פנים (פציאליס) לאחר שניתן להם חיסון פייזר כנגד COVID-19. חודש לאחר שמנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) דיווח על מקרים דומים, אך אמר כי "הם לא קשורים לחיסון".

האתר YNET דיווח כי רופאים במערכת הבריאות מעריכים כי מדובר על תת־דיווח וכי בפועל מספר המקרים גבוה יותר.


 
לפי משרד הבריאות הישראלי ניתן לתת מנה שניה למי שסובל/סבל משיתוק פנים, אולם יש רופאים הנמענים מכך.

"אף אחד לא יודע האם זה קשור לחיסון או לא, ולא ברור עדיין אם באמת זה שכיח יותר. לכן אני הייתי נמנעת מלתת מנה שנייה למי שסבל משיתוק פנים אחרי המנה הראשונה", אומרת פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא.

לסיום, לאור הדיווחים בעולם על תמותה לאחר קבלת חיסון כנגד COVID-19, מומחי בריאות מסין קוראים לנורבגיה ולמדינות אחרות להשעות את השימוש בחיסוני COVID-19 מבוססי mRNA במיוחד בקרב אוכלוסייה מבוגרת.

הכתבה פורסמה באתר ZeroHedge בתאריך 16.1.2021

תרגום: פנחס רוזנר

עריכה לשונית: עמית

    1630
    5