KNOWHERE

5ג׳י זה מסוכן? | תחקיר כאן 11 | הגרסא המתוקנת

לא יעזור לתאגיד, לערוץ 12, לערוץ 13.. האמת תצא לאור.

הציבור אינו טיפש.

הוא זוכר כיצד רק עד לפני שנה עסקו כל מהדורות החדשות ללא הפסקה בסכנותיה של הקרינה הסלולרית, עד שלפתע.. הנושא הושתק, ואותן כתבות נעלמו כלא היו.

מה קרה? כיצד אותה קרינה בלתי מייננת הפסיקה לאיים עלינו? מדוע לא מדובר יותר על הנזקים שלה?

בעוד הטכנולוגיה שועטת במהירות, אנו נשארים במקום ללא שום יכולת לפקח עליה. טוחנים מים. מתווכחים על עובדות שכבר הוכחו אינספור פעמים במאות אלפי מחקרים, ומבזבזים זמן יקר.

על כך.. כולנו נשלם כאשר תופעל מאוד בקרוב במלוא עוצמתה תשתית דור 5 "והערים החכמות".

תשתית צפופה עם מאות אלפי אנטנות ומשדרים בבתי המגורים ובמרחבים הציבורים שלנו, ליד גני ילדים, בתי חולים ובתי ספר.

שלל תדרים אליהם מעולם לא היינו חשופים בכזה סדר גודל.. אוקיינוס אלקטרומגנטי עצום וסמיך ממנו דבר לא יוכל לברוח. לא הציפורים. לא המאביקים. לא אנחנו ובטח שלא הילדים.

"כאן 11", יצאו ב"תחקיר חדשות" בנושא 5G, והוכיחו פעם נוספת, שגופי התקשורת בארץ ממומנים ע"י התאגידים הגדולים ובעלי אינטרסים, ושהדבר האחרון שמעניין אותם הוא עובדות.
 

מצער לראות, שוב, שבמקום להגיש תחקירים אובייקטיבים לציבור, שבתום ליבו מאמין שמה שהוא רואה בחדשות הינו תחקיר אמיתי ומבוסס, המדיה הממוסדת בוחרת שוב לשקר במצח נחושה, לסלף עובדות, להעלים נתונים, להגחיך את המתנגדים ולתייגם כהזויים והיסטריים, תוך כדי שהיא מתעקשת להמשיך שלא לתת במה לדיעות אחרות. ממשיכה להתעלם מכל אותם בעלי מקצוע, רופאים, מהנדסי תקשורת ופיזיקאים שמזהירים ומבקשים להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי, ולדון ברצינות לא רק על היתרונות שבתשתית הטכנולוגית הזו, אלא גם על הסכנות והסיכונים שבהקמתה.

אנו נמשיך לקרוא לגופי התקשורת בישראל, עיתונאים, כתבים ושדרנים: זיכרו שהתפקיד שלכם הוא לסקר את המציאות, ולא לעצב אותה מחדש, לפי איך ששילמו לכם לעצבה.
 

והרי לכם, "הגרסא המתוקנת" של הכתבה המגמתית של כאן 11.

פורסם לראשונה ב 21.05.2020
 
למקור

    5200
    6