top of page

האם ביל גייטס קנה שליטה ב-WHO ומחזיק בחסינות מוחלטת | ד"ר אסטריד שטוקלברגר


בועדת הקורונה הגרמנית בתאריך ה-26.02.2021, העידה ד"ר אסטריד שטוקלברגר בנוגע להתנהלות הפנימית של ארגון הבריאות העולמית (WHO), מתי ביל גייטס נכנס לתמונה ועל השפעתו ובנוגע לGavi (ברית החיסונים העולמית).


עקב המעמד שלה וצורת העבודה שלה, שבמשך שנים היא עבדה בקשר הדוק עם ה-WHO והאו"ם, כך היא נחשפה להרבה התרחשויות, היא ערכה מחקרים רבים עבור ה-WHO ופוליטיקאים ואפילו קיבלה פרס מקופי אנאן על עבודת המחקרים שערכה.


חלק מהתפקיד שלה היה להכשיר מדינות להיות מוכנות למגיפה, למנוע מגיפה ‫ולפעול במהירות ובקלות במקרה שאחת תפרוץ.

באחת הפעמים הודיעו לה שאין יותר מימון להמשך ההדרכות מכיוון שיפן לא שילמה וכך הסתיימה סדנת ההדרכות, בטרם השתתפו כל המדינות, זה העלה את חשדה שמשהו אינו מתנהל כשורה.


לטענתה ‫שוויץ היא מרכז של המון שחיתות, שם נמצא אחד הארגונים הלא ממשלתיים ‫החשובים ביותר זה Gavi והיא חושפת כי יש לו חסינות מוחלטת והוא אינו משלם מיסים כמו כל אירגון אחר, המשטרה לא יכולה לבדוק אותו ולא להיכנס לא משנה מה הוא מבצע.

זה נוסע עקב חוק שאישררו בשוויץ בשנת 2009.


עוד היא חושפת כי ארגון הבריאות העולמי חתום עם 194 מדינות על חוזה, חוזה זה מחייב באופן ישיר את כל מי שחתום עליו מבחינה משפטית באופן ישיר, זה למעשה הפך את ביטחון הבריאות לדיקטטורה, ‫שבה המנכ"ל טדרוס, יכול להחליט על דעת עצמו ‫למכור חיסונים, למכור את ה-PCR, וכל המדינות חייבות לציית לו על פי חוק, למעט שתי מדינות שערכו הסתייגות ארצות הברית ואיראן.


היא חושפת שביל גייטס רצה להצטרף כמדינה חברה ל-WHO בגלל כל הכסף שהוא שם בארגון, אך הוא נדחה בהצבעה אולם ידוע לה כי הוא התחיל לחתום חוזים גם כן עם מדינות חברות, דהיינו יש חתימה משולשת בין ה-WHO, ביל גייטס והמדינה החברה, זה מאוד חריג ו‫כעת הם אילו שאחראיים על הסמכת טיפולים וחיסונים למדינות.

לכן לדעתה אנחנו רואים את כל המדינות אומרות את אותו דבר ומתרחשים אצל כולן אותם דברים.


עוד היא מספרת על ההגדרות ששונו החל ממתי שביל גייטס התחיל להיות גלוי בWHO, ההגדרה מהי מגיפה, מהי חסינות.

משהו חשוב שהיא שמה לב אליו הוא שבתאריך 20 לינואר 2021 בהנחיה שהוציא ה-WHO בנוגע לבדיקות ה PCR, רשום בקטן שמדובר בהתראה על מוצר רפואי, מה שזה אומר שהם יודעים שלא ניתן להשתמש ‫בבדיקות ה-PCR כדי לזהות זיהומים, אבל במקום להפסיק את הבדיקות הללו הם ממשיכים ודוחפים את הבדיקות הללו כאמצעי היחידי - זה הופך את זה לפלילי!

תרגום וכתוביות: פנחס רוזנר


לסרטון (ללא תרגום)





482 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page