top of page

להתכוונן אל תדר הארץ: תהודת שומאן 7.83 הרץ


https://www.iawaketechnologies.com/tune-into-the-earths-frequency-the-schumann-resonance-7-83-hz/

מאת iAwake Technologies | מרץ 1, 2021

תרגום ועריכה: יעל רמון


"איננו "באים לעולם"; אנו באים מן העולם.

כמו העלים הצומחים מן העץ.

כמו שהגלים נעים בים, כך האנשים נעים בעולם.

כל אדם הוא ביטוי של מציאות טבעית מושלמת, פעולה ייחודית המתקיימת ביקום כולו."

אלן וו. ווטס — Alan W. Watts


מהו בדיוק תדר הארץ? בעיקרון, זוהי קצב הפעימה הממוצעת הכוללת הקיים בחלל שבין הארץ ובין הקצה הפנימי של היונוספירה, למעלה מ-30 מיילים מעל לפני הקרקע. היות ושטח פני הארץ הוא בעל מטען שלילי, והיונוספירה היא בעלת מטען חיובי, החלל הזה מתמלא במתח חשמלי, בצורה מכות ברק. מכות אלו, המתרחשות בכל רגע ברחבי העולם, יוצרות גלים אלקטרומגנטיים וגלים אלו נעים בתדר ממוצע של 7.83 הרץ, בדיוק בנקודת המפגש שבין תדר אלפא ותדר תטא של המוח.

אמצעי תקשורת חדשניים (כגון טלפון סלולרי, טלוויזיה, רדיו) עושים כולם שימוש בתדרי רדיו כדי לשדר, ותדרי רדיו משתמשים בשדות האלקטרומגנטיים של היונוספירה כדי לנוע במהירות וללא הפרעה. כאשר אנו מכוונים אל תחנת רדיו, אנו מתאימים את תדר הרדיו שלנו (או התהודה) אל תדר התחנה המשדרת.

אז, נראה שהתדר 7.83 הרץ (המשתנה לעתים לכאן או לכאן בהתאם לתופעות מזג האוויר) היה תדר תחנת הרדיו של "הארץ", אם ניתן לומר כך, כל תקופת היותנו על האדמה! זה הוביל לפחות חוקר אחד להעלות תאוריה, שתדר הארץ, הקרוי גם תהודת שומאן (על שם הפיזיקאי הגרמני וינפריד אוטו שומאן, שחזה אותה באופן מתמטי בשנת 1952), שיחק תפקיד מהותי בהתפתחות גלי המוח האנושי לאורך אלפי שנים.

מה קורה כאשר איננו נמצאים בסינכרון עם תדר הארץ?

מחקר מעניין הקשור בניסוי עם אנשים שחיו במקלטים תת-קרקעיים, מראה, שכאשר האנשים אינם מקבלים נגישות אל תדרי תהודת שומאן, הם חווים תסמינים פיזיים שליליים מסוגים שונים, כגון מתח מוגבר, חרדה, נדודי שינה, דיכאון ובעיות בריאות אחרות. כאשר הוחזרה הנגישות אל תהודת שומאן לאותם אנשים, באותו מקום מגורים תת-קרקעי, התסמינים שכחו, וכך הוכח שהתהודה מקדמת ריפוי וחיות.

לפני שנים, כאשר חוקרים ביצעו מחקרים רבים על המדיטציה הטרנסצנדנטלית, הם מצאו גם שכאשר חוזרים על מנטרה מסוימת באופן פנימי, הדבר מעורר תדרי מוח אצל המודטים, הנעים בסביבות גבול תדרי אלפא/תטא (7-8 הרץ). הם קישרו תדרי מוח אלו אל התפתחות מואצת של האגו ולסוגי ריפוי פנימי שונים.


התועלת שבמדיטציה עם תהודת שומאן 7.83 הרץ

באופן אינטואיטיבי, מדיטציה כאשר המוח מסונכרן אל תדר הארץ, נשמעת כמו דבר טוב ומיטיב. כמו לערוך טיול בטבע, להריח את עצי האורן, לחוש את החול תחת כפות רגלינו היחפות, או להאזין לרחש גלי הים. אין פלא, על כן, שהמודטים דיווחו, כי תדר זה מעמיק את חוויית המדיטציה שלהם ומשרה עליהם תחושות של זרימת רוגע והרמוניה. המחקר מצביע גם על כך שהאזנה לתדר 7.83 הרץ משפרת את יכולות הלמידה שלנו, הזיכרון, דפוסי השינה והעמידות בפני לחצים.

אתרים רבים מציעים אפשרויות האזנה לתדר שומאן כרקע לעבודה, בשילוב מוזיקה נוספת או כ"רעש לבן" שמבצע רטט אל תוך גלי המוח ומסייע להם להסתנכרן עם תדר הארץ. תוכלו לנסות זאת בעצמכם:


1,349 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page