top of page

דרכון החיסונים עולה על מסלול ההמראה הבינלאומי



חברת התעופה סינגפור איירליינס הפכה לחברה הראשונה שמשיקה רשמית דרכון חיסוני, שיציג את מצב החיסון ותוצאות בדיקת הקורונה של הנוסעים.


חברת התעופה הודיעה כי 'תהליך אימות הבריאות הדיגיטלי' שלה הוא הראשון בעולם המבוסס על פי מסגרת ה- Travel Pass של איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי (IATA).


חברת התעופה אמרה כי עשתה את המהלך להתחיל לנסות את התהליך מכיוון שהיא מצפה ש"מעברי חסינות" כאלה יהפכו לנורמה לכל חברות התעופה ברחבי העולם.

תג מעבר ופטור למתחסנים

החברה הצהירה כי בדיקות הקורונה וחיסונים בוודאות יהיו "חלק בלתי נפרד" מטיסה אווירית בעתיד הנראה לעין וכי אישורים הם הדרך היעילה ביותר "לאמת את תעודות הבריאות של הנוסע".


החברה הכריזה כי אישור הבריאות יספק "חוויה חלקה יותר" ללקוחות ויהיה חלק מ"הנורמלי החדש."





דוגמא לדרכון דיגיטלי עם ברקוד

חברת התעופה ציינה כי כל הנוסעים מג'קארטה (בירת אינדונזיה) או מקואלה לומפור לסינגפור יחויבו לבצע בדיקות קורונה במרפאות ספציפיות באותן ערים.


לנוסעים תונפק 'תעודת בריאות' דיגיטלית או מסמך עם קוד QR,שתשמש כחלק מהצ'ק-אין ובקרת גבולות כך על פי הודעת חברת התעופה לעיתונות.




"ביחד נדגים שאנשים יכולים לחזור לנסוע בביטחון שהם עומדים בכל דרישות הכניסה הממשלתיות לקוביד 19"

הגיב ניק קארין, סגן נשיא בכיר של IATA לשדה התעופה, נוסעים ובטחון מטענים.


"זה יעזור להבטיח שלקוחות ה סינגפור איירליינס יהיו בין הראשונים להרוויח כאשר הממשלות יפתחו מחדש את גבולותיהם לאחר דרישות בדיקה או חיסון. והניסיון שנצבר באמצעות שיתוף פעולה זה עוזר להתכונן לפריסה הגלובלית הסופית של ה- IATA Travel Pass, " הוסיף קארין.

ה- IATA, קבוצת הלובי הגדולה בעולם לתחבורה אווירית, מצפה שאפליקציית COVID Travel Pass תושק במלואה בחודשים הראשונים של 2021.


עשרות מנהלי חברות תעופה ופקידי תעשיית הנסיעות ציינו כעת כי הוכחת חיסון באמצעות 'דרכוני קורונה', תהפוך לחובה על מנת לטוס.


מערכת נוספת מסוג 'דרכון קורנה' המכונה CommonPass, בחסות הפורום הכלכלי העולמי, נמצאת גם כן בפיתוח.


כמו כן מאות חברות טק עובדות בחיפזון לפתח מערכות דרכון קורונה...


466 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page