top of page

אנחנו זו התוכנית | Q Anon



אוקטובר 2017 היה החודש בו פורסם הדרופ הראשון של Q. Q התחיל לדבר על תוכנית שהולכת להציל את האנושות תוך שהוא משתף אותנו במידע לגבי הממסד, או יותר נכון נבחרי הציבור שמרכיבים את הממסד, כדי להראות לעוקבים שלו את הפנים האמיתיות של הממסד ובכך להעיר ולקחת את האנושות לרמה אחרת של הבנה תוך הרחבת התודעה לגבי העולם והמערכת שהם חיים בה.


כעבור זמן מה Q הפך למשהו יותר גדול מפוסטים בלבד, צבר הרבה מאוד עוקבים והפך לתנועה שלמה של אנשים הרוצים לשנות את העולם למשהו טוב יותר תוך מלחמה נגד ה״דיפ סטייט״, הכוח הצללי שהשתלט כמעט לחלוטין על כל עמדות הכוח המרכזיות בכל התחומים, בכל המדינות המפותחות, בזמן שאנשים רגילים פשוט חיו את חייהם.


דרך הדרופים שלו Q התחיל להראות לעוקבים שלו את האמת החשוכה לגבי נבחרי הציבור שהם התרגלו לבחור דרך מערכת ״בחירות״. לפי דבריו של Q האמת הזו קשורה למעורבותם של נבחרי הציבור במעשים כמו - סחר בסמים, סחר בבני אדם, פדופיליה, בגידה במולדת, הסתה לצורך פילוג בין האנשים בכל המדינות בלי יוצא מן הכלל, הרס של מדינות תוך גרימה למהפכות בתוך המדינות ובעצם כל סוג של פשע שאפשר לחשוב עליו שממש לא בא לשרת את טובת העם של כל מדינה בלי יוצא מן הכלל.

כמובן שתוך התרחבות תנועה זו, קמו הרבה אנשים שמתנגדים לתנועה ולכביכול ״אמת״ שהיא מנסה להראות והפכו את כל העוקבים והתומכים לקונספירטורים.


החלק שיצר הרבה גלים במיוחד, היה בעצם הרעיון שישנה אליטה שטנית מסויימת המעורבת בהקרבת קורבנות,

שתיית דם (אדרנוכרום) וחלקם הם בעצם נבחרי הציבור שאנו רגילים לראות על מסכי טלוויזיה בחיי היום יום.

נושאים כמו פיצהגייט, פדוגייט הם אלה שגרמו להרבה מאוד התנגדות או ״דיסוננס קוגנטיבי״ מצד אלו הנמצאים עמוק בתוך המערכת שבעצם לא יוכלו לקבל ואולי גם אף פעם לא יקבלו רעיונות אלו, על אף המידע הרב שיכול לגרום ״להתחיל לחשוב אחרת״.


מוזמנים לראות את החלקים:


כעבור זמן מה העוקבים של Q החלו לשים לב שהתנועה קושרת אותם יותר ויותר עם האדמניסטרציה של טראמפ,

מה שהצית עוד יותר את ההתעניינות בתנועה זו, עד לרעיון ש - Q זה בעצם מבצע צבאי שמטרתו, תוך הדלפת מידע מהשכבות הגבוהות בממשלה, היא להכין את הציבור הישן למשהו גדול שהולך להתרחש וישנה את פני העולם כולו.


תוך נפילה ביחד עם Q למאורת הארנב העמוקה, התחלנו לקבל מידע גם על זה שנבחרי הציבור עם שותפיהם או כמו שטראמפ עצמו קרא להם ״דיפ סטייט״, מעורבים בתוכנית ארוכת שנים הקשורה בהשתלטות על העולם בכל תחום אפשרי, לתוכנית זו קוראים בכמה שמות: סדר עולמי חדש, האתחול הגדול, האיפוס הגדול, אג׳נדה 21.

הרעיון המרכזי של תוכנית זו - לדלל את האוכלוסייה העולמית בכל אמצעי אפשרי כדי להקטין את רמת ההתנגדות של הריבון לצורך השתלטות על חייהם ועל השטחים והמינרלים בעולם כולו בצורה הקלה ביותר.

התוכנית חייבת לצאת לפועל אך ורק לאחר התפרקות של ארצות הברית וביחד איתה כל המדינות בעולם, מה שיאפשר לאליטה השטנית לבנות פה עולם אחר ולהשליט סדר עולמי חדש לפי רצונם.

כדי לא לאפשר לזה לקרות טראמפ ומקורביו בעצם נבחרו להגן על ארצות הברית תוך שהם מדליפים כל מידע בהדרגתיות לציבור,

כדי להסביר את ה״סופה״ ש- Q מדבר עליה כל הזמן, שהולכת רק להתגבר עם הזמן.


עם הזמן באמצעות הדרופים של Q התחלנו לראות את כמות הרוע והשחיתות שנצברו בעולם הזה בזמן שישנו.

התחלנו לראות את הצדדים הנלחמים ואת האנשים או הגופים שמייצגים את הדיפ סטייט, תוך הבנה שדיפ סטייט (המדינה העמוקה) נמצאת בכל מדינה ובשכבות הגבוהות של כל חברה.

המטרה של דיפ סטייט זה בעצם להחליש כל מדינה מבפנים בכל תחום אפשרי, כדי להשליט סדר יום חדש ודיקטטורי שבא לשרת רק את העיקרונות של המדינה העמוקה.


דרך הדרופים של Q הבנו שישנה תוכנית לעצור את כל אלה המעורבים בתוכנית אך גם ראינו את האפשרות שייתכן והמעצרים לא יתרחשו לפי המתוכנן עקב הקושי שבדברים.

האפשרות כי הדברים לא יצאו לפועל כפי שהציע הנארטיב של Q גרמה לאנשים להתחיל ולפקפק באמיתות כוונותיו של Q לגבי המעצרים.

הבחירות בארצות הברית והשבעת ביידן למרות הניצחון של טראמפ גרמו עוד יותר לפקפק בתוכנית ובכל העניין של ״לבטוח בתוכנית״ וזה למרות הצהרותיו של Q שקדנציה שנייה של טראמפ אינה מובטחת.

לאחר השבעת ביידן לנשיא על ידי התקשורת ישנה עלייה חדה באי אימון בכל התוכנית של Q מצד העוקבים והתומכים.

הסיבה לזה כנראה קשורה לזה שאנשים רוצים לחכות למשיח שיציל אותם מבלי שהם יצטרכו לעשות שום דבר תוך אכילת פופקורן וצפייה במופע תוך שהם התרגלו לאמירה שחזרה על עצמה כל פעם ״Enjoy the show״.

אבל מה יקרה עכשיו לאחר השבעת ביידן? האם המופע הסתיים? או שהשחקן החדש שאמור להיכנס למופע, זה בעצם אנחנו?

אולי התוכנית העיקרית מכל המופע הזה היתה, ״להראות לאנשים את הכל ולא רק לספר להם על זה״ כמו ש- Q בעצמו אמר הרבה פעמים.

נכון לעכשיו הגענו לנקודת זמן שאנחנו יכולים לראות את הכל, אולי מה שנשאר זה, להוסיף את החלק שלנו בכל המופע?

אולי בעצם אנחנו (הריבון) זו התוכנית ש Q דיבר עליה כל הזמן?


תרגום וכתוביות: כלכלן מודרני | Rabbit Hole

1,808 צפיות2 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page