top of page

ארגון הבריאות העולמי משכתב את ההיסטוריה | תורה שבכתב האינטרנט

ארגון הבריאות העולמי משנה את הקריטריון של חסינות העדר. ההגדרה שהייתה קיימת עד ל 15 באוקטובר אמרה:

חסינות העדר היא ההגנה עקיפה מפני מחלה מדבקת המתרחשת כאשר אוכלוסייה חסינה באמצעות חיסון או חסינות שפותחה באמצעות זיהום קודם. אנחנו שוב עדים לתופעה מדאיגה ביותר של שכתוב ההיסטוריה.

ההגדרה ב15 לאוקטובר שונתה וכעת חסינות עדר מוגדרת כך:


'חסינות עדר', המכונה גם 'חסינות אוכלוסין', היא מושג המשמש לחיסונים, ובו ניתן להגן על אוכלוסייה מפני נגיף מסוים אם מגיעים לסף התחסנות. חסינות העדר מושגת על ידי הגנה על אנשים מפני וירוס, ולא על ידי חשיפתם אליו.[...] השגת חסינות העדר באמצעות חיסונים בטוחים ויעילים הופכת מחלות לנדירות יותר ומצילה חיים.

[קישורים להגדרת חסינות העדר: הגדרה ישנה | הגדרה חדשה ]

שינוי הגדרת חסינות העדר


אין יותר חשיפה טבעית לנגיף

מה שאומר בעצם ארגון הבריאות העולמי הוא : שחסינות עדר לא תושג אף פעם על ידי חשיפה טבעית לנגיף עצמו - מה שהכרנו עד לפני מספר חודשים בודדים, אלא אך ורק על ידי חיסונים סינטטיים ,שהם בטוחים ויעילים ועל ידי כך מחלות יהפכו לנדירות יותר . שוב אנחנו רואים את דרך הפעולה של הביג פארמה אשר מוחק את הרפואה הטבעית מדפי ההיסטוריה לטובת חומרים סינטטיים שהוא מייצר.


פעולות דומות אנחנו חווים גם ברשתות החברתיות כאשר אמירה או סרטון אינו מתיישר עם הקו הזרם המרכזי שהם מובילים - הוא נמחק כלא היה.





שינוי הגדרת פנדמיית שפעת

זה לא המקרה הראשון שארגון הבריאות העולמי משנה הגדרה,

נתקלנו כבר בשינוי בהגדרת פנדמיית שפעת.

החל מ24 לפברואר 2010 בוטלה התייחסות למילים "עם מספר עצום של מקרי מוות ומחלות" . השינוי השני היה ביטול הדרישה לסוג משנה חדש של וירוס. לשני הגורמים בנפרד וגם ביחד יש השפעה עצומה על ההכרזה אם מדובר בפנדמיה או לא, לדוגמא : יש הטוענים כי אם ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי שהיו בתוקף בזמן שנגיף שפעת H1N1 משנת 2009 זוהה בארה"ב באפריל 2009, הוא מעולם לא היה מוכרז כמגיפה מאחר שהוא לא היה סוג משנה חדש, ולא גרם למספר עצום של מקרי מוות ומחלה, ומספר לא מבוטל של אנשים כבר נחשפו לנגיף דומה מבחינה אימונוגנית.


[קישורים להגדרת פנדמיה : הגדרה ישנה | הגדרה חדשה ]


מה שבטוח הוא שאנחנו עדים לשכתוב ההיסטוריה מול עינינו, אנחנו חיים בעידן שספרים הם נחלת העבר, ההיסטוריה מתרחשים בזמן אמת - כאן ועכשיו בדפי האינטרנט וברשתות החברתיות .

הידע שלנו נלקח משאלות שאנחנו שואלים את גוגל ומקבלים תשובות מדפי אינטרנט שונים שנשלפים עבורנו.

אנחנו חייבם לעצרנו לשאול מי כתב אותם? הם הם אמינים? אולי הם שוכתבו בדיוק כמו המקרה שראינו בשני המקרים שלעיל. הדורות הבאים ילמדו שחסינות העדר מושגת רק על ידי חיסונים ותו לא.

ואנחנו כבר חווים על בשרינו את שינוי ההגדרה של פנדמיה .

למעשה, אפשר לומר כי ההיסטוריה המסורתית כפי שאנו מכירים אותה עשויה להיות מועברת לספרי ההיסטוריה בעצמה.


213 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page