top of page

בדיקת עובדות על הקורונה | מדוע "מקרים חדשים" בצניחה | Off-Guardian

מספר "מקרי קורונה חדשים" המדווחים צונחים במדינות רבות בעולם, כבר למעלה מחודש. מה גורם לזה?


המספרים האדומים המפחידים כולם בירידה. תבדקו כל עיתון או אתר שעוקב אחר הקורונה. מספר המקרים, תמותה, אשפוזים - כולם בירידה חדה, ככה זה כבר שבועות, במיוחד בארה"ב ובבריטניה.

מה הסיבה לכך?


מומחים הנשמעים תקשורת בכל רחבי העולם העלו השערות, מחיסונים ועד סגרים, אבל יש רק סיבה אחת הגיונית.


זה לא החיסונים

ההנחה הגורפת שרוב האנשים היו מניחים, ושדרי טלוויזיה ומומחי תקשורת יעודדו אותם להניח, היא: כי ה"חיסונים השונים מתחילים להשפיע ועצרו את התפשטות הנגיף".

האם זה המקרה?! לא, לא זה לא. הירידה החלה באמצע ינואר, מוקדם מדי מכדי שלתוכנית חיסון כלשהי תהיה השפעה. מומחים רבים אמרו זאת.


ד"ר וופא אל-סאדר (Wafaa El-Sadr), פרופסור לאפידמיולוגיה ורפואה בבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת קולומביה, אמר כי לא ניתן לייחס את מספרי המקרים שבירידה לחיסון הקורונה, מכיוון שאפילו עשירית מהאוכלוסייה לא חוסנה, על פי ה-CDC.


יתר על כן, הירידה מתרחשת בו זמנית במדינות שונות בכל רחבי העולם, ולא כל מדינה מחסנת באותו שיעור או אפילו משתמשת באותו חיסון. אז לא, "החיסונים" לא גורמים לירידה.


זה גם לא הסגר


חשוד נוסף הוא הסגר, עם תעמולה רועשת לפיה כל מעצרי הבתים השונים שהוטלו על ידי הממשלה וצעדי "הריחוק החברתי" השפיעו סוף סוף.

אבל זה גם לא זה. שבדיה מפורסמת בכך שמעולם לא ביצעה סגר. עם זאת, מספר "המקרים" ו"התמותה הקשורה לקורונה" צנחו בדיוק במקביל לבריטניה:

ברור שאם מדינות שמעולם לא ביצעו סגר רואות ירידה במספרי המקרים, הסגר אינו יכולה לגרום לכך. אז מה זה כן?


הנחיות לבדיקת PCR של ארגון הבריאות העולמי (WHO)

אולי עבור התשובה שלנו, אנחנו צריכים להסתכל על מועד התחלת הירידה.

כפי שניתן לראות, הירידה העולמית ב"מוות מקורונה" מתחילה באמצע עד סוף ינואר.

מה עוד קרה בערך באותה תקופה?!

בכן, ב- 13 בינואר פרסם ארגון הבריאות העולמי תזכיר בנוגע לבעיית גילוי מקרי קורונה באנשים אסימפטומטיים על ידי בדיקות PCR, והציע שיש לחזור על כל בדיקה חיובית שמתקבלת לאדם ללא תסמינים.

התזכיר הגיע בהמשך לתזכיר הקודם שלהם, שהורה למעבדות ברחבי העולם להשתמש במספר מחזורים נמוכים יותר (ערכי CT) לבדיקות PCR, מכיוון שערכים מעל 35 יכולים לייצר תוצאות חיוביות כוזבות.


בעיקרו של דבר, בשני תזכירים אלו ארגון הבריאות העולמי הבטיח כי בדיקות עתידיות יניבו פחות תוצאות חיוביות כוזבות והקשו הרבה יותר על התווית "מקרה אסימפטומטי".


בקצרה, ההיגיון מרמז שאנחנו בכלל לא רואים "ירידה במקרי הקורונה" או "ירידה במקרי תמותה מקורונה".

מה שאנחנו רואים הוא ירידה בכמות אנשים בריאים לחלוטין שמתויגים כ"מקרי קורונה" על בסיס תשובה חיובית כוזבת מתהליך בדיקה לא אמין. בנוסף, אנחנו רואים פחות אנשים המתים מדלקת ריאות, סרטן או מחלות אחרות, שנוספה אבחנה של "קורונה" לתעודת הפטירה שלהם, על סמך קריטריונים לבדיקה שנועדו לנפח את המגיפה.


הכתבה פורסמה באתר Off-guardian ב-26.2.2021


תרגום: פנחס רוזנר

עריכה לדפוס: עמית


 

ישראל - צניחה במקרים החדשים ובמקרי המוות


בעולם - צניחה במקרים החדשים ובמוות

הגרפים נכונים לתאריך 01.03.2021

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page