top of page

המקל והגזר. החיסון כתנאי חזרה לחיים שלפני המגיפה | Computing Forever


במהלך הופעתה ב- 10 במרץ ב- CNN דנה נציבת הבריאות לשעבר בבולטימור, ד"ר לינה וון (Leana Wen) , כיצד להתגבר על "ההיסוס בחיסונים" בקרב האוכלוסייה.


"יש לנו חלון צר מאוד, להתנות את ‫מדיניות הפתיחה מחדש במצב החיסונים." אמרה, "כי אחרת, אם הכל ייפתח מחדש,

‫אז מה יהיה התמריץ?‫ כיצד נתמרץ אנשים לקבל למעשה את החיסון? ... אנחנו צריכים להבהיר להם, ‫שהחיסון, זה הכרטיס לחיים שלפני המגיפה".

"‫ולכן אני חושבת שה-CDC וממשל ביידן, ‫צריכים לצאת הרבה יותר נועזים ולהגיד:‫ אם אתה מחוסן, אתה יכול לעשות את כל הדברים האלה, הנה כל החירויות שיש לך. מכיוון שאחרת, אנשים הולכים לצאת ‫וליהנות מהחירויות הללו בכל מקרה." - ד"ר לינה וון לחדשות CNN

מה שהיא אומרת ב-CNN במיינסטרים בעצם ‫דוגל בכפייה של האוכלוסייה, ‫לקחת חלק בניסוי קליני עולמי בחומר ניסיוני מסוג mRNA, בואו לא נשכח ש‫לאנשים יש זכויות אדם וחירויות ‫בלתי ניתנות לערעור, חירויות האדם, אינן יכולות ‫להילקח מהעם על ידי הממשלה, ‫והן בהחלט לא מותנות בנטילת תרופות לפני כן.


לאנשים יש את הזכות לצאת וליהנות מכל החירויות שניתנו להם על ידי האל, ‫ללא הצורך ברעל של הביג פארמה, יש להם כל זכות לחיות בחופשיות, ‫הם לא צריכים לבקש רשות לעשות כן.


מה ד"ר לינה וון מציעה הוא בעצם חברה בעלת שתי שכבות, בעיקרון - אפרייטהייד, שאנשים שקיבלו את הזריקה ‫יכולים לעשות יותר ממי שסירב לה, ‫זה בעצם הופך את הזריקה לחובה באמצעות כפייה.

מה שפוגע בעוד חירות יסודית שהיא החופש הגופני של אנשים והזכות לבחור.


זהו תרחיש מסוכן מאוד שבו אנשים יהיו מחוייבים לקחת תרופות ‫כל פעם שהממשלה תגיד להם, ‫אחרת הם יאבדו ‫את החירויות שלהם שוב. ‫כך שהם צריכים לקבל זריקה ‫רק כדי שהם יוכלו ללכת לחיות את חייהם.

‫וזה כמובן התקדים שהם מנסים ליצור ברחבי העולם.


כמובן שאנו יודעים, שאיננו יכולים לרצות את ממשלותינו ‫שימשיכו לדחוף לחיסונים נוספים עבור לכאורה ‫"מוטציות חדשות" ‫שהם יכולים פשוט לשלוף להם על בסיס קבוע.

אנו עדים למדינות כמו טקסס ופלורידה, ‫שמראות לשאר חלקי המדינה בארצות הברית ‫שכל דבר החל מסגר עד לחובת עטיית מסכה

‫היו מיותרים לחלוטין ‫והביאו לתוצאה הפוכה במקרה הטוב.

אולי עידן חדש של מרי אזרחי המוני מתחיל להתעורר ‫כסוג של "לכו חפשו ענקי", לאליטה שדוחפת ‫את האג'נדה של הסדר העולמי החדש הזה.



תרגום וכתוביות: פנחס רוזנר

הסרטון הועלה ב-03.04.2021 ל-bitchute

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page