top of page

משפטי נירנברג הגדולים בכל הזמנים מתקרבים | UK Column

נכון לעכשיו, בית הדין השני של נירנברג נמצא בהכנה, עם תביעה ייצוגית שהוקמה תחת חסותם של אלפי עורכי דין מרחבי העולם שבראשם עורך הדין האמריקני-גרמני ריינר פולמיך (Reiner Fuellmich), שתובעים לדין את האחראים לשערוריית קוביד-19 שעוברת מניפולציה על ידי הפורום בדאבוס (Davos).

עורך דין דר" ריינר פולמיך



מהבחינה הזו ראוי להיזכר כי ריינר פולמיך הוא עורך הדין שהצליח להרשיע את ענקית הרכב פולקסווגן (Volkswagen) במקרה של הממירים הקטליטים המסובכים והצליח להרשיע את דויטשה בנק (Deutsche Bank) כארגון פשע.

לטענת ריינר פולמיך, כל ההונאות שביצעו חברות גרמניות מתגמדות בהשוואה לנזק שמשבר הקורונה גרם וממשיך לגרום. יש לשנות את שמו של משבר הקורונה זה ל"שערוריית הקורונה" ויש להעמיד לדין את כל האחראים בגין נזקים אזרחיים עקב מניפולציות ופרוטוקולי בדיקה מזויפים. לכן, רשת בינלאומית של עורכי דין עסקיים תעתור בתיק העוולה הגדולה ביותר בכל הזמנים, שערוריית ההונאה של הקורונה, שהפכה בינתיים לפשע הגדול ביותר נגד האנושות שבוצע אי-פעם.

ועדת חקירה של הקורונה הוקמה ביוזמת קבוצת עורכי דין גרמנים במטרה להביא לתביעה ייצוגית בינלאומית תוך שימוש בחוק האנגלו-סכסי. הנה התרגום התמציתי האחרון מדבריו של ד"ר פולמיך מתאריך ה- 15.02.2021:

"גביית העדויות של כמאה מדענים בעלי שם עולמי, רופאים, כלכלנים ועורכי דין בעלי שם עולמי, אשר נערכו על ידי ועדת החקירה בברלין בפרשת קוביד-19 מאז 10.07.2020, הראו בינתיים בסבירות קרובה לוודאות כי שערוריית קוביד-19 לא הייתה בעיה בריאותית בשום עת. במקום זאת, מדובר על ביסוס הכוח הבלתי לגיטימי (לא לגיטימי מכיוון שהוא הושג בשיטות פליליות) של "קליקת דאבוס" המושחתת על ידי העברת עושר העם לבני קליקת דאבוס, תוך השמדת, בין היתר, חברות קטנות ובינוניות במיוחד. פלטפורמות כמו אמזון (Amazon), גוגל (Google), אובר (Uber) וכו' יכלו על ידי כך לנכס לעצמם נתח שוק ועושר."

פעולות לביטול אישור החיסון הוגשו נגד הנציבות האירופית, משפט בניו יורק על מעמד בדיקות ה- PCR, ישנם משפטים בגרמניה, משפטים בקנדה, משפטים באוסטרליה, משפטים באוסטריה, משפטים בבית הדין הבינלאומי לצדק ובבית הדין האירופי לזכויות אדם.

"ראינו מה הוכח פעם אחר פעם: מידת הסכנה הנשקפת מהנגיף זהה לזו של שפעת עונתית, ללא קשר לשאלה האם מדובר בנגיף חדש (מיוצר לחלוטין או חלקי) ובין אם אנו פשוט התמודדות עם שפעת ששמה "מגפת קוביד-19". בינתיים, בדיקות ה- PCR של כריסטיאן דרוסטן (Christian Drosten) אינן יכולות לספר לנו דבר על זיהומים מדבקים. כדי להחמיר את המצב, הנזק הבריאותי והכלכלי שנגרם על ידי צעדים כנגד מגפת הקורונה היו כה הרסניים, כך שאנחנו מדברים על רמת הרס שהיא ייחודית מבחינה היסטורית." "העובדה שהבריאות מעולם לא היתה הנושא היא ברורה במיוחד, חוץ מזה שזריקות של חומרים ניסיוניים גנטיים שהסוו כ"חיסונים" גורמות כעת לנזקים חמורים, כולל השלכות קטלניות, בקנה מידה המוני. אוכלוסיית העולם משמשת כחזירי מעבדה לזריקות גנים ניסיוניות אלה באופן הדרגתי ומהיר ביותר. על מנת לדרדר את האוכלוסייה לפאניקה, חויבו אמצעי בלימה מסוכנים ומזיקים (אפילו על פי ארגון הבריאות העולמי) ,עטיית מסיכה מיותרת ומסוכנת והתרחקות חברתית מיותרת שמשיגה את התוצאה ההפוכה. ולאחר כל אילו האוכלוסייה הייתה "מוכנה" לזריקות."

"בינתיים, יותר ויותר אנשים, ולא רק עורכי דין – דורשים ובצדק, בנוסף לסיום מיידי של צעדים רצחניים אלה, ביקורת שיפוטית של בית דין בינלאומי עצמאי באמת, על פי המודל של משפטי נירנברג. דוגמה לדרישה כזו ולקטע מרגש מתוך נאום של הרופא האנגלי ד"ר ורנון קולמן ניתן למצוא בקישור הבא: לסרטון.

בנוסף, ישנו ראיון עם חושף שחיתויות מבית אבות בברלין שמספר כי מתוך 31 אנשים שחוסנו שם, חלקם בכוח, בנוכחות חיילי בונדסוור (הצבא של הרפובליקה הפדרלית של גרמניה), שנבדקו שליליים לפני החיסון, 8 מתו ו -11 מהם לקו בתופעות לוואי חמורות." (לכתבה באנגלית + סרטון).

פרשנות (מאת ז'אן מישל גראו):

כדי להבין באופן מלא מה מונח על כף המאזניים בנוגע לבית הדין החדש בנירנברג שישפוט את תיק העוולה הגדולה ביותר בכל הזמנים, זה יעשה על ידי משיכת חוט השקר של ד"ר דרוסטן על זיוף פרוטוקול בדיקות ה- PCR מטעם קליקת דאבוס, כדי שהכל יתממש ויצא לפועל: נותני החסות לאוליגרכיה הפיננסית, קלאוס שוואב, האדריכל הגדול של לקיחת בני הערובה הענקית הזו, הפוליטיקאים בראש האיחוד האירופי, שהם הזרוע החמושה לביצוע הוראות דרוסטן וארגון הבריאות העולמי (WHO) שהובילו את כל ממשלות המערב לבצע את ההחלטות ההרסניות של הבלימה, עוצר, עטיית מסיכות חובה והתרחקות חברתית, ונכון לעכשיו חיסונים קטלניים עבור הבוגרים שבינינו.

"האמיתות האלה הן אלו שיורידו את המסכות של האחראים לפשעים שבוצעו. לפוליטיקאים שהאמינו בדמויות המושחתות הללו ", אומר ד"ר פולמיך ," העובדות המוצגות כאן הן עורק החיים אשר יסייעו להם להעמיד דברים על דיוקם ולהתחיל את הדיון המדעי הנחוץ כדי להימנע מלשקוע עם עבריינים שרלטנים אלה."

שנית, לאור דבריו האחרונים של ד"ר פולמיך, ישנן שתי הצעות מעניינות במיוחד של ועדת הקורונה בברלין:

ראשית, הדרך בה ניתן להבטיח את אספקת המזון, שנראית סוריאליסטית בהתחשב במצב הנוכחי. על פי התכנון של קלאוס שוואב לפורום דאבוס, זה לא המקרה. הוא ניבא הפסקה בשרשרת המזון מסוף המחצית השנייה של 2021 (קישור).

שנית, יצירת מטבעות אזוריים. שם, ברור כי ועדת הקורונה בברלין כבר צופה את התרסקות שוק המניות העולמית המתקרבת ובאה, והאוליגרכיה הפיננסית של פורום דאבוס מתכוונת לנצל את המצב להקמת המטבע הדיגיטלי האירופי בציפייה למטבע עולמי על מנת ליצור מערכת דירוג חברתית בסגנון הסיני. כל זה הודות להרס של מעמד הביניים על ידי סגירת תעשיות ועסקים קטנים ובינוניים, תעשיות תרבות ותיירות, מתקני ספורט וכו'.

שני ההיבטים הללו בלבד של לקיחת בני הערובה כך שהעולם המערבי היה קורבן כמעט שנה אמורים להיות הגיוניים מספיק כדי לגרום לנו להבין באופן סופי שאנחנו עומדים בפני "קוטלי אוכלוסין" שמבקשים רק למחוץ אותנו אם אנחנו נשאר חסרי פעולה.

זו הסיבה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות כל שביכולתו כעת, בכדי להבטיח שהקואליציה המשפטית הבינלאומית הזו תוכל לפעול בהקדם האפשרי. ההישרדות שלנו היא במחיר הזה, כמו גם את העתיד של ילדינו.

הכתבה פורסמה באתר ukcolumn ב-21.2.2021

הערה: תורגם מגרמנית מאת ז'אן מישל גראו (Jean-Michel Grau)


תרגום: פנחס רוזנר


שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page