top of page

סוף העולם הישן ותחילת עידן הזהב | נבואת פטר דיונוב



נבואתו של פטר דיונוב על סוף הציוויליזציה ותחילת עידן הזהב על פני האדמה.


פטר דיונוב, הידוע גם בשמו הרוחני באינקה דואונו, המאסטר הבולגרי פטר דיונוב (1864-1944) היה ישות בעלת רמת תודעה גבוהה ביותר, ובה בעת מוזיקאי מחונן, שהיווה במהלך חייו דוגמה לטוהר, חוכמה, אינטליגנציה ויצירתיות.

משך שנים התגורר ליד סופיה, מוקף בתלמידיו הרבים, אולם זוהרו העיר את רוחניותן של אלפי נשמות בבולגריה וביתר חלקי אירופה.

ימים אחדים לפני פטירתו היה שקוע בטראנס מדיטטיבי עמוק, והביע את הנבואה יוצאת הדופן הזו ביחס לתקופה המסוכסכת בה אנו חיים כעת, נבואה על "קץ הזמן" והגעתו של עידן זהב חדש לאנושות.

להלן "צוואה" מרגשת זו.


היא עדכנית וחיה כל כך עד שנראה שלא חלפו למעלה מ-60 שנה מאז נאמרה.




"במהלך הדורות עברה תודעתו של האדם תקופת חשכה ארוכה ביותר. שלב זה שההודים מכנים "קאלי-יוגה" (Kali-Yuga) עומד כעת להסתיים. אנו מוצאים עצמנו היום בחזית שבין שני עידנים: זה של הקאלי-יוגה, וזה של העידן החדש שאליו אנו נכנסים.

שיפור הדרגתי כבר מתרחש במחשבותינו, רגשותינו ופעולותינו כבני אנוש, אולם כולם ייכנעו בקרוב לאש האלוהית, שתטהר אותם ותכין אותם לקראת העידן החדש. כך יוכל האדם להעלות עצמו לדרגה גבוהה יותר של תודעה, שהיא הכרחית כדי לאפשר כניסה לחיים החדשים. זוהי משמעות המונח "עלייה".


יעברו מספר עשורים לפני שתגיע אש זו, אשר תגרום לשינוי העולם ותביא עמה מוסר חדש. גל עצום זה מגיע מן החלל הקוסמי ויטביע את הכוכב כולו. כל אלו שינסו להתנגד לו יילקחו ויועברו למקום אחר. אף שיושבי הכוכב אינם נמצאים כולם באותה דרגה התפתחותית, הגל החדש יורגש על ידי כל אחד ואחד מאיתנו. והשתנות זו תיגע לא רק בארץ, אלא במכלול הקוסמי כולו.

הדבר הטוב ביותר, ולמעשה היחיד שיכול האדם לעשות כעת, הוא לפנות אל האל ולשפר עצמו מבחינה תודעתית, להעלות את רמת הרטט שלו כדי להימצא בהרמוניה עם הגל העוצמתי שיציף אותו בקרוב.

האש שעליה אני מדבר, המלווה את המצבים החדשים המוצעים לכוכב שלנו, תצעיר, תטהר, תבנה מחדש הכל: החומר יזוקק, הלבבות ישוחררו מן הייסורים, הכאבים, חוסר הוודאות, והן יהפכו מוארים; הכל ישתפר, יעלה; המחשבות, הרגשות והפעולות השליליים יעוכלו באש ויושמדו.


חייכם הנוכחיים הם עבדות, כלא מכביד. הבינו את מצבכם ושחררו עצמכם ממנו. אני אומר לכם רק זאת: צאו מן הכלא בו אתם נמצאים! מצער מאד לראות כמה הולכת שולל, כמה סבל, כמה חוסר יכולת להבין היכן מצוי האושר האמיתי.

כל שמסביבכם יתמוטט וייעלם בקרוב. דבר לא יישאר מציוויליזציה זו ואף לא מן העיוות שהיא מייצגת; הארץ כולה תרעד ולא יישאר זכר לתרבות שגויה זו המשמרת את האדם תחת עול הבורות. רעידות אדמה אינן רק תופעה מכנית, מטרתן היא גם להעיר את האינטלקט של האדם ואת לבו, כדי שישחררו עצמם מן הטעויות והשגיאות, ועל מנת שיבינו כי הם אינם לבדם ביקום.

מערכת השמש שלנו חוצה כעת אזור ביקום שבו הותירה חותמה מערכת כוכבים שנכחדה - בצורת אבק. מעבר זה של חלל מזוהם הוא מקור ההרעלה, לא רק ליושבי הארץ, אלא גם ליושבי הכוכבים האחרים בגלקסיה שלנו. רק השמשות אינן מושפעות מסביבה עוינת זו.


אזור זה נקרא "האזור השלושה עשר"; הוא קרוי גם "אזור הניגודים". הכוכב שלנו היה סגור באזור זה במשך אלפי שנים, אבל כעת סוף סוף, אנו מתקרבים ליציאה ממרחב חשוך זה ואנו מגיעים לאזור רוחני יותר, שבו מתקיימים גם יצורים חיים מתקדמים יותר.

הארץ נמצאת כעת בתנועת עלייה ועל כולם להכריח עצמם להגיע להרמוניה עם זרמי העלייה. אלו שיסרבו להכפיף עצמם לכיוון זה יאבדו את יתרון התנאים הטובים שיוצעו לאלו המוכנים להשתתף בעלייה. הם יישארו מאחור מבחינה התפתחותית וייאלצו להמתין עשרות מיליוני שנים עד להגעתו של גל עלייה חדש.


הארץ, מערכת השמש, היקום, כולם נמצאים בכיוון חדש שאליו הם נדחפים על ידי האהבה. רבים מכם עדיין מתייחסים לאהבה כאל כוח נלעג, אולם בפועל, זהו הכוח הגדול מכולם! כסף וכוח עדיין משמשים מושא הערצה כאילו מהלך חייכם תלוי בהם. בעתיד ייכנעו כולם לאהבה, וישרתו אותה. אולם התעוררות תודעתו של האדם תהיה כרוכה בסבל וקשיים.

נבואותיו הקשות של הנביא דניאל, המופיעות בתנ"ך, קשורות לתקופה זו הנפתחת בפנינו. יהיו שיטפונות, סופות הוריקן, שריפות ענק ורעידות אדמה שייקחו עימן הכל. דם רב יישפך. יהיו מהפכות; התפוצצויות איומות יישמעו באזורים רבים ברחבי הארץ. במקום בו קיימת אדמה, יעלו המים, ובמקום בו מצויים מים, תיחשף האדמה.


אין לכם מושג מהו העתיד המופלא הממתין לכם. ארץ חדשה תתגלה בקרוב. בעוד עשורים ספורים, העבודה תהיה מדויקת פחות, וכל אחד יוכל לזכות בזמן להקדיש עצמו לפעילות רוחנית, אינטלקטואלית ואומנותית. שאלת היחסים בין איש לאשה תיפתר בהרמוניה בסופו של דבר; כל אחד יזכה לאפשרות לממש את שאיפותיו. היחסים בין זוגות יבוססו על כבוד הדדי והערכה.

בני האדם ינועו במישורים השונים של החלל ויחצו את החלל הבין-גלקטי. הם ילמדו את אופן תפקודם ומהר מאד יוכלו להכיר את העולם האלוהי, ולהתמזג אם בורא היקום.


העידן החדש שייך לגזע הששי. הייעוד שנקבע עבורכם הוא להכין עצמכם לקראתו, לקדמו ולחיות בו. הגזע הששי יבנה עצמו סביב מושג האחווה. לא יהיו יותר מחלוקות על בסיס של אינטרסים אישיים; השאיפה הבלעדית של כל אחד ואחד תהיה להתאים עצמו לחוק האהבה. הגזע הששי יהיה גזע האהבה. יבשת חדשה תיווצר לשם כך. היא תעלה ממעמקי האוקיינוס השקט, כדי שהבורא העליון יוכל סוף סוף לקבוע את מקומו בארץ הזו.


מייסדי התרבות החדשה זו, אני קורא לה "אחי האנושות", או גם "ילדי האהבה". לא ניתן יהיה להניעם מן הטוב והם יהוו את סוג האדם החדש. בני האדם ייצרו משפחה, כגוף אחד גדול, וכל עם ייצג איבר בגוף זה. בגזע החדש האהבה תבוא לידי ביטוי בצורה מושלמת כזו שקשה היום לדמיינה כלל.


הארץ תישאר שדה מאבק מועדף, אולם כוחות החושך ייסוגו לאחור והיא תשוחרר מאחיזתם. בני האדם הרואים שאין כל נתיב אחר יקדישו עצמם לנתיב החיים החדשים, זה של הגאולה. אחדים ינסו, בגאוותם חסרת ההיגיון, להביא לסוף התקווה ולהמשיך לקיים בארץ את החיים שהסדר האלוהי מגנה, אולם כולם יבינו בסופו של דבר שדרכו של העולם אינה שייכת להם.

תרבות חדשה תצא לאור היום, והיא תבוסס על שלושה יסודות עיקריים: העלאת האישה, העלאת הענווה והציות, והגנה על זכויות האדם.


האור, הטוב, והצדק ינצחו; זוהי רק שאלה של זמן. הדתות יטוהרו. כל אחד מכיל בתוכו חלקיק מתורתו של אדוני האור, אולם חלקיק זה הואפל על ידי אספקה בלתי פוסקת של סטייה מן הדרך האנושית. כל המאמינים ייאלצו להתאחד ולמצוא הסכמה ביניהם על עיקרון אחד ויחיד, זה שבו האהבה היא הבסיס לכל אמונה, תהיה אשר תהיה. אהבה ואחווה יהיו הבסיס המשותף לכל!


הארץ תישטף בקרוב על ידי גלים מהירים ויוצאי דופן של חשמל קוסמי. עשורים ספורים מהיום, יצורים שהם רעים ומסיטים מדרך הישר לא יוכלו לעמוד בפני עוצמתם. לכן הם יישאבו אל תוך האש הקוסמית שתאכל את הרוע שהם מחזיקים בו. אז הם יכו על חטא משום שנכתב ש"כל בשר יהלל י"ה". אמנו, הארץ, תיפטר מאלו שלא יקבלו על עצמם את החיים החדשים. היא תדחה אותם כפי שדוחים פרי רקוב. מהר מאד לא יוכלו עוד להתגלגל אל פני הכוכב הזה; ובכלל זה גם פושעים. רק אלו המחזיקים באהבה בתוכם יישארו כאן.

אין מקום על פני האדמה שלא זוהם בדם אדם או בהמה; והיא חייבת על כן לעבור טיהור. ולכן, יבשות מסוימות יוצפו, בעוד חדשות יצוצו ויעלו.


האנשים אינם מודעים לסכנות שמאיימות עליהם. הם ממשיכים לרדוף אחר מטרות חסרות תועלת ואחר תענוגות. לעומתם, בני הגזע הששי יהיו מודעים לכבודו של תפקידם ויכבדו את חירותו של האחר. הם ייזונו אך ורק מתוצרי החקלאות הצמחית. רעיונותיהם יהיו בעלי כוח לנוע בחופשיות כמו האוויר והאור של ימינו.


המלים "אם לא נולדת שוב" מתייחסות לגזע הששי. קרוא בפרק ס' של ספר ישעיה, המתייחס לבואו של הגזע הששי - גזע האהבה.

לאחר התלאות והייסורים, האנשים יפסיקו לחטוא וימצאו שוב את נתיב האמת. מזג האוויר על פני כל הכוכב יהיה מתון בכל מקום, ושוב לא יהיו תופעות מזג אוויר קיצוניות ואלימות. האוויר ישוב להיות טהור וכך גם המים.


הטפילים ייעלמו. האנשים יזכרו את גלגוליהם הקודמים ויחושו את ההנאה שבהבנה כי סוף סוף שוחררו ממצבם הקודם. באותה הדרך שבה נפטרים מטפילים ועלים יבשים על הגפנים, כך יפעלו הישויות המפותחות להכין את האנושות לשירות אלוהי האהבה.

הם מספקים להם תנאים טובים לגדול ולפתח את עצמם, ולאלו שיסכימו להקשיב להם, יאמרו: "אל תפחדו! עוד מעט והכל יהיה בסדר; אתם על הנתיב הנכון. מי שיבקש להכין עצמו בלימוד התרבות החדשה, יפעל בצורה מודעת ויכין עצמו".


הודות לרעיון האחווה, הארץ תהפוך למקום מבורך, ומצב זה לא יתעכב להגיע. אולם קודם לכן, עוד נכון סבל רב שיישלח כדי להעיר את התודעה. חטאים שנצברו במשך אלפי שנים חייבים להימחל. הגל הלוהט המגיע ממעל יתרום להמסת הקארמה של האנשים. השחרור לא יוכל להידחות עוד. האנושות חייבת להכין עצמה למשפטים הגדולים שלא ניתן יהיה למנוע, ושמטרתם להביא סוף לטיפוח האגו.


מתחת לפני השטח, משהו גדול מכין עצמו.

מהפכה שהיא כה גדולה ובלתי נתפסת תתגשם בקרוב בטבע.

האל החליט להלביש מחדש את הארץ, והוא יעשה זאת!

זהו סופו של עידן; חוק חדש יחליף את הישן, חוק שבו האהבה מולכת בארץ."



פטר דיונוב - נבואות על העתיד, 1944.

עיבוד: אוליביה דה רוברוי - ספטמבר 2003. https://www.angelfire.com/oh2/peterr/ProphecyOfPeterDeunov.html

תרגום מאנגלית - יעל רמון - פברואר 2021.

2,342 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page