top of page

טראמפ מורה על הורדת הדגל לחצי התורן ברחבי ארה״ב כאות כבוד במות שני שוטרי הקפיטול בימים האחרונים


לפני שעה קלה פרסם טראמפ מחשבון הטלגרם שלו את הכרזתו כפי שפורסמה באתר הבית הלבן, בה הוא מורה על הורדת הדגל לחצי התורן בכל רחבי המתקנים הממשלתיים והציבוריים בכל רחבי ארה״ב ושגרירויותיה בעולם, בכל המתקנים הצבאיים ועוד. הוראה זו באה, על פי לשון ההכרזה, כאות כבוד לשירותם והקרבתם של שוטרי משטרת הקפיטול, בריאן ד׳ סיקניק, אשר נפצע במילוי תפקידו ונפטר מפצעיו, והווארד ליבנגווד אשר גם כן היה בכוחות המשטרה באירוע בגבעת הקפיטול, ונפטר באופן מסתורי לאחרונה.


טראמפ הורה כי הדגל יונף בחצי התורן עד לשקיעה ביום רביעי 13.01.21 .








השוטר בריאו ד׳ סיקניק נפצע במילוי תפקידו בזמן המהומות בגבעת הקפיטול ביום רביעי 06.01.21., ונפטר מפצעיו ביום חמישי 07.01.21.


השוטר האוורד ליבנגווד אשר גם כן היה במילוי תפקידו בהגנת הסנאט ביום רביעי, נפטר באופן פתאומי ביום ראשון 10.01.21, וסיבת המוות שלו לא פורסמה עדיין.

בכותרת שפרסם הוושינגטון פוסט נכתב: שוטר משטרת הקפיטול של ארה״ב נפטר שלא בתפקיד; גורמי אכיפת החוק טוענים להתאבדות







 

הכרזה על כיבוד שוטרי הקפיטול בארצות הברית כאות כבוד לשירותם ולהקרבתם של שוטרי משטרת הקפיטול בארצות הברית, בריאן ד' סיקניק והווארד ליבנגווד, וכל שוטרי משטרת הקפיטול ואכיפת החוק ברחבי האומה הגדולה הזו, על ידי הרשות שנתונה לי כנשיא ארצות הברית על ידי החוקה וחוקי ארצות הברית של אמריקה, אני מורה בזאת כי דגל ארצות הברית יונף בחצי התורן בבית הלבן ועל כל מבני הציבור והשטחים, בכל עמדות הצבא ותחנות חיל הים, וכן על כל ספינות הצי של הממשלה הפדרלית במחוז קולומביה וברחבי ארצות הברית ושטחה ורכושיה עד השקיעה, 13 בינואר 2021. כמו כן, אני מורה כי הדגל יונף בחצי התורן למשך פרק זמן זהה בכל שגרירויות ארצות הברית, אגדות, משרדים קונסולריים ומתקנים אחרים בחו"ל, כולל כל המתקנים הצבאיים וכלי הים ותחנות הים.


בעדותו מכאן הנחתי את ידי ביום העשירי הזה של ינואר, בשנת אדוננו אלפיים עשרים ואחת, ולעצמאות ארצות הברית של אמריקה מאתיים ארבעים וחמישה.


דונלד ג'יי טראמפ

 

327 צפיות3 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page