top of page

VAXXED | מחוסנים



בשנת 2013 קיבל הביולוג ד"ר בריאן הוקר שיחה ממדען בכיר במרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) שהוביל את המחקר של הסוכנות משנת 2004 בנושא חיסון חזרת-אדמת (MMR) וקשרו לאוטיזם.


המדען, ד"ר וויליאם תומפסון, התוודה כי ה- CDC השמיט נתונים מכריעים בדו"ח הסופי שלהם שחשף קשר סיבתי בין חיסון MMR לאוטיזם. במשך מספר חודשים, דוקטור הוקר תיעד את שיחות הטלפון שערך עם ד"ר תומפסון שסיפק את הנתונים הסודיים שהושמדו על ידי עמיתיו ב- CDC.


ד"ר הוקר נעזר בד"ר אנדרו ווייקפילד, הגסטרואנטרולוג הבריטי שהואשם כי פתח את התנועה נגד חיסונים כאשר דיווח לראשונה בשנת 1998 כי חיסון ה- MMR עלול לגרום לאוטיזם. במאמציו המתמשכים לבריאות הילדים, ווקפילד מכוון את הסרט התיעודי הזה לבחינת הראיות העומדות מאחורי כיסוי מחריד שביצעה הסוכנות הממשלתית המופקדת על שמירת בריאות אזרחי אמריקה.


ראיונות עם גורמים מתעשיית הפארמה, רופאים, פוליטיקאים והורים לילדים שנפגעו מחיסון חושפים הונאה מדאיגה שתרמה לעלייה מרקיעה שחקים של האוטיזם ואולי למגיפה הקטלנית ביותר בחיינו.

הסרט קורא לדברים הבאים: חקירת קונגרס לד"ר וויליאם תומפסון וחקירת הונאת ה- CDC. ביטול חוק פציעות חיסון בילדים משנת 1986 ע״י הקונגרס, והחלת אחריות יצרנים לפגיעות שנגרמו כתוצאה מהחיסונים שלהם. זמינות מיידית ל3 חיסונים נפרדים וחד-ערכיים לחצבת, חזרת ואדמת . סיווג כל החיסונים כתרופות תרופתיות ובחינתם בהתאם.

תרגום וכתוביות: מיכל סימפלר למקור

3,726 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page