top of page

בית ספר מחוזי שלם הושבת לאחר מתן זריקות ניסיוניות לקוביד-19 למורים | Health Impact News

בית ספר מחוזי שלם באוהיו (Ohio) ארה"ב, ביטל את השיעורים ביום שני השבוע (8.2.2021) לאחר שרבים מהמורים סבלו מתופעות לוואי כתוצאה מזריקות ניסיוניות כנגד קורונה מסוג mRNA שקיבלו בסוף השבוע.


חדשות FOX 8 בקליבלנד (Cleveland) מדווח:

יומיים לאחר שהעובדים קיבלו את המנה הראשונה של חיסוני קוביד-19, בתי הספר המחוזי ביטלו את השיעורים, וזאת מכיוון שרבים פיתחו תופעות לוואי וחלו.

ברוב המקרים, עד 80 אחוז מהעובדים הזכאים להתחסן - מקבלים את החיסון. בתי ספר במחוז מדינה (Medina) ביטלו את השיעורים ביום שישי כדי לאפשר לעובדים להתחסן באותו יום. מחוזות אחרים בוחרים לבצע את החיסונים ההמוניים שלהם בסופי שבוע כדי לא להפריע לשיעורים. (המאמר המלא כאן)

ההודעה מהמפקח שאין לימודים בבית הספר ביום שני

על פי הדיווחים, ההורים קיבלו ביום ראשון הודעת טקסט ממפקח מחוז בית הספר, בה הוא הודיע להורים על סגירת בית הספר, מה שמצביע על כך שביטול השיעורים לא היה משהו מתוכנן אלא הוחלט רק יום לאחר שראו את כמות עובדי המחוז שחלו או שנפגעו מהחיסון.


התקשורת התאגידית וגורמי הבריאות המקומיים טענו, כמובן, שזאת תוצאה "רגילה לחלוטין" ואף תוצאה "מעודדת" של החיסון.


פקידי בריאות הציבור במחוזות שבהם מתקיימים החיסונים יודעים שהמרפאות תחת משימה עצומה, אך הם מרוצים מאופן התנהלותם. הם גם לא מופתעים מכך שמספר האנשים שמקבלים את החיסונים מדווחים על תופעות לוואי, וקוראים לזה נורמלי לחלוטין עבור כל סוג של חיסון.


"אני מאוד מעודדת. אנחנו רוצים לוודא שכל אנשי בית הספר שלנו יהיו בטוחים, ואנחנו שואפים לעזור להגן עליהם, לכן זה מאוד מאוד מעודד אותנו." אמרה ד"ר מורין אחמן (Maureen Ahmann), מנהלת רפואה במחלקת הבריאות במחוז סטארק (Stark).

אחמן אמרה שהיא מודעת לכך שבתי ספר מקומיים ביטלו שיעורים ביום שני, אך אינה מודעת למספר העובדים המדווחים על חולי הקשור לחיסונים.

"ספציפית בנוגע למספר המורים שהודיעו שלא יגיעו לבית הספר, טרם דיברתי איתם. אבל אני לא מופתעת אם אנשים מקבלים תגובות כאלו לחיסון. למעשה, זה סוג של חדשות טובות מכיוון שאנחנו יודעים שהם מגיבים לחיסון", אמר אחמן (מקור).


אם מישהו מעובדי מחוז בתי הספר הללו ימשיך לסבול ממוגבלות קשה או אפילו ימות בימים הקרובים, זה ידווח כאובדן טרגי אך "רשויות הבריאות" יבטיחו לכולם כי אין לו "שום קשר לחיסונים".

הרוב המכריע של הציבור האמריקני ממשיך להתייצב בשקיקה כדי לקבל את הזריקות שלהם, מבזה ולועג למיעוט ש"מהסס להתחסן".


אם נסתכל על דפוסים היסטוריים של תוכניות לחיסון המוני בארה"ב, ואז על "התפרצויות" של מקרים חדשים של כל מחלה שהתחסנו כנגדה, כמו חצבת בשנים האחרונות, ההתפרצויות החדשות יואשמו ללא ספק על אילו שלא התחסנו, וישמשו כתירוץ לבטל את כל הפטורים מחיסונים ולנסות להעביר חקיקה כדי לאלץ אנשים להתחסן.


ההיגיון, המדע והאמת לא יהיו נסבלים, כמו העובדה הידועה כעת, שבדיקות ה- PCR המשמשות לזיהוי קוביד הן חסרות ערך בעצם.


אותו סיפור ישן, מחלה חדשה, חיסון חדש. אך הפעם המטרות גבוהות הרבה יותר, מכיוון שהגלובליסטים רוצים לחסן את כל אוכלוסיית העולם.


הכתבה פורסמה באתר HealthImpactNews ב-9.2.2021


תרגום: פנחס רוזנר

עריכה לדפוס: עמית

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page