top of page

בציביליזציה הנפרדת של מר גלובל בני האדם הם גידול חקלאי | 7 | PLANET LOCKDOWN


קתרין אוסטין פיטס (Catherine Austin Fitts; נולדה ב -1950) היא בנקאית השקעות אמריקאית ונציגת ציבור לשעבר ששימשה בתפקיד עוזרת שר השיכון ופיתוח עירוני לדיור - בתקופת נשיאותו של ג'ורג ה'. בוש. היא כתבה והגיבה באופן נרחב על נושא "כספי ציבור" ועל מספר מקרים גדולים של הונאה ממשלתית לכאורה.


בסדרת הפרקים הזאת - קתרין אוסטין פיטס מסבירה מה מטרת הסגרים.


בפרק זה קתרין מסבירה עד כמה שניתן לה לומר מי הוא אותו "מר גלובל" . "מר גלובל" הוא הכינוי שלה לוועדה שמנהלת את העולם. אולם ‫כיצד באמת מערכת הממשל העולמית שלנו עובדת הוא סוד, ותמוהה בעיניה שאנחנו לא דורשים לדעת את זה.

אומנם זהותם של האנשים שמנהלים את העולם נשארת כתעלומה, אך מה שכן היא יכולה להגיד הוא שהעולם נשלט בכוח ושמי שמנצח במלחמה על החלל הוא זה ששולט בפלנטה שלנו.

היא חושפת כי תוכניתו העכשווית של "מר גלובל" היא להוציא לפעול רובוטיקה בכל תחום אפשרי, ועל "מר גלובל" להחליט עד כמה הוא רוצה להשתמש ברובוטים, ‫ועד כמה הוא רוצה להשתמש בבני אדם?

וזאת כדי להקטין את הסיכון שלו ועד כמה משאבי הטבע יהיו רק עבורו.


ובעצם אם היה רוצה היה יכול לפטר את כל בני האדם.

"אני יכול להביא כל חברה לאוטומציה מלאה עם תוכנה ורובוטיקה, ולפטר את כל בני האדם, ‫אנחנו לא צריכים אותם יותר". -מכון אספן בשנת 2017,‫ציטוט מתוך דיון של קתרין עם משקיע הון סיכון

הם מתייחסים לבני אדם כגידול חקלאי ,כמי שאין לו ריבונות על עצמו אלא כוח עבודה ‫והוא פחות יעיל מאשר רובוטים, בתפקודים השונים.

לפי חזון הטכנוקרטיה, האדם הוא משאב טבע, ‫כמו מרבץ נפט, וכך יש להשתמש בו.

הם בעצם התנתקו מאתנו, ‫ויצרו ציביליזציה אחרת משלהם ויש להם מראה חד כיוונית - ‫הם יכולים לראות כל מה שאנחנו עושים,

ו‫אנחנו אפילו לא יכול לראות מי הם.


 

הסרטון של קתרין פורסם ביוטיוב ב 27.12.2020 והוסר מיוטיוב בתאריך ה 06.01.2021 כאשר הוא מגיע ל 2.7 מיליון צפיות בטענה שהוא מנוגד להנחיות של ארגון הבריאות העולמית (WHO).

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page