top of page

החבר המדבר - לראות את החיים ממבט אחר | הקדמה | נירית ליבסמן


היי,

וברוכים הבאים ל"חבר המדבר - לראות את החיים במבט אחר".


המידע שיובא כאן יפגוש אתכם בחיים שלכם, כל אחד במקום שמעניין / שנוגע לליבו באופן אישי, כאשר מטרתי העיקרית, זה לתת לכם עוד נקודת מבט נוספת בנושאים מגוונים, הקשורים לכל אדם באשר הוא, להתמודדויות היומיומיות, הגדולות והקטנות, עבורכם ועבור כל מי שתרצו, ובקיצור – לחיים עצמם.


התכנים יחולקו למדורים שיוקדשו לתחומים שונים, כאשר אשתדל לשלב גם מחוויותיי האישיות, ולשתף גם בכל מיני מחשבות שיש לי בנושאים שונים, וכמובן אעמוד לרשותכם בכל שאלה / בירור שיש לכם בכל תחום שנוגע לכם, ואתן לכם כפי יכולתי מארגז הכלים העצום שיש לי, הן בהכשרתי כעובדת סוציאלית, כקואצ'רית (מאמנת אישית), כאמא, כרעיה, וכאישה שעברה רבות בחייה ושעיקר עיסוקה בעבור עצמה, יום יום, הוא בהתפתחות אישית מזה שנים רבות, לצד עניין אינסופי באופן אישי – עצמאי של מחקר ופיתוח של החברה האנושית.


לא תמצאו כאן כמעט את הגישות הקלאסיות, המוכרות, הרגילות – זה שבד"כ רובנו מכירים, אם כי בהחלט אזכיר אותם על מנת שתדעו במה מדובר, והמיקוד רובו ככולו יהיה מבוסס על השיתוף אתכם באותם גישות לחיים / שיטות טיפול / תוכן, יותר חדיש, אולי פחות מוכר, אבל כזה שיהווה כמידע משלים למה שאתם אולי כבר יודעים, בתקווה שיוכל להיות לכם לעזר ולהתאים לצרכים שלכם, בין אם זה עבורכם או בעבור היקרים לכם.


אני יכולה להגיד לכם, שאני עצמי, בתור מי שעברה לא מעט בחייה, הרבה מהחיפוש שלי אחר מענה לבעיות שאיתם התמודדתי, היו לאותם שיטות היותר מקובלות, הדי רגילות, ולהפתעתי, דווקא הן לא הצליחו לעזור לי.


ולא הבנתי איך יכול להיות מצב כזה שנראה שלכולם הן עוזרות, ועבורי לא רק שהן לא עזרו לי, אלא לפעמים אפילו החמירו את מצבי, עד כדי כך שהמוצא היחידי שלי על מנת להצליח לצאת מכל אותם מצבים לא פשוטים בהם הייתי, היה להתחבר לעצמי האמיתי, כדי למצוא מה יותר נכון עבורי, וממש לדרוש אותם, לחפש אחריהם.


בתוך תוכי, אפילו ברגע השפל שלי, תמיד האמנתי שיש משהו שיותר מתאים לי ושאני כן יכולה לעשות שינוי בחיים שלי, וזה היה המנוע שלי להמשיך ולא לוותר, להמשיך ולחפש, להמשיך ולהעז, אפילו שלא היה לי קל, כי מאוד רציתי בשינוי המיוחל.


לאורך הדרך היקום עמד לצידי, וככל שעבר הזמן מצאתי לאט לאט את אשר חיפשה נפשי, וגם זכיתי לפגוש את האנשים המדויקים ביותר עבורי שעזרו לי לצאת מהמקום החשוך בו הייתי שרויה לא מעט זמן, והצלחתי בעזרתם להרכיב את עצמי מחדש, כמו כאילו מצאתי את אותם חלקים של הפאזל שנעלמו לי.


ואת הידע עצמו, את השיטות השונות, והגישות האחרות להסתכלות על החיים - מה שהביא אותי לראות את החיים במבט אחר, את אותה דרך החדשה להסתכלות אני רוצה להעביר לכם – לכל מי שחפץ בכך, ולנסות להגיש לכם בצורה הפשוטה והברורה ביותר שאוכל.


אבל, בעיקר, בעיקר, אני רוצה לעורר אתכם למחשבה מחודשת על האתגרים שאיתם כולנו מתמודדים, ולפתוח בפניכם עולם שלם ומעניין של גישות פורצות דרך, שלא מספיק קיבלו חשיפה במקומות "הרגילים", אבל שחשוב מאוד לדעת גם אותם, כדי שתמיד תוכלו, אם תבחרו בכך, לעשות בהם שימוש על מנת להיטיב את החיים שלכם ושל הסובבים אתכם.


את אותם גישות אציג לפעמים ביחד עם גישות אחרות או עם תחומים אחרים, נראים כאילו אולי לא קשורים האחד לשני, אבל לא כך הם פני הדברים.


השילוב בין המגוון של השיטות / עולמות התוכן, מהווה נדבך חשוב עד מאוד ואף קריטי בעיקר לנוכח השינויים שהעולם עובר לאחרונה, והוא עומד בעיקרו בניגוד לתפיסה המיושנת שאומרת שכל שיטה עומדת בפני עצמה, ואין בה את החלק האינטגרלי המשלב בין השיטות השונות, ואילו הדגש היום הוא על הקשר והתלות של גישה אחת בשנייה, בצורה שאי אפשר לקיים שיטה אחת, מבלי לקיים גם את השיטה האחרת.


חשוב לי להגיד שבכל מה שאשתף אתכם, אין זה אומר שזו האמת, שזו הדרך, ששיטה מסוימת עדיפה על שיטת אחרת, אלא רק ארצה לפרוס בפניכם את מניפת האפשרויות העומדות לפניכם, ואתם, בואו וקחו מכל מה שאם מרגישים שנכון לכם.


תפקידי פה הוא רק לתת לכם עוד כיוון למחשבה, לפעולה, עוד דרך בה תוכלו לראות את החיים – במבט אחר ממה שאולי הורגלתם לחשוב, על מנת שתוכלו בצורה מלאה יותר, לראות את התמונה השלמה, ואז בחירתכם, בכל דרך אשר לא תהיה, תהיה בטוח הרבה יותר מדויקת לכם וליקירכם.


אני לרשותכם בכל דבר ועניין,

שלכם, נירית ליבסמן.

החבר המדבר

לראות את החיים במבט אחר



191 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page