top of page

החוק האורגני של 1871 - הפיכתה של ארצות הברית לתאגיד



המידע באדיבות POPEYE באתר Federal Jack

(תורגם על ידי יעל רמון)


הארץ עליה חיים האמריקאים, למעט תושבי DC, היא תאגיד.

הארץ שלנו פשטה רגל לפני למעלה מ-100 שנים, נמכרה וכעת רוב "תאגיד אמריקה" הינו בבעלות אינטרסים זרים.

יצא פשוט ככה שיש לנו חברות בתאגיד כאשר חתמנו על כרטיס הביטוח הלאומי בהיותנו קטנים. חשבון הביטוח הלאומי הזה קשור לקרן נאמנות. כל מה שהארווי דנט אמר הוא נכון. ניסיתי את זה, לפני שנים. כרטיס הביטוח הלאומי כולל אות בתחילת המספר, האות קשורה לסניף של הפד בארה"ב. למשך כשנה היתה תקלה שבה אנשים יכלו לשלם שכירות ולרכוש מוצרים בחנויות אאוטלט מסוימות על ידי שימוש במספר הביטוח הלאומי כבמספר חשבון ומספר הניתוב המקושר לסניף הפד שבו רשום מספר הביטוח הלאומי שלך. כל המידע הביטוחי מאופסן בלונדון, הבירה הפיננסית. יש סיבה לכך שעורכי הדין חייבים לעבור בחינות לשכה (BAR – British Accreditation Registry). הם נקראים גם Esquires, שזוהי דרגה אחת מתחת ל"אבירות" מטעם המלכה. זה מראה לנו בדיוק אצל מי הכוח!!! אבל רבים ינפנפו את המידע הזה כשטויות, למרות שהכותרת "בריטניה" מרוחה עליו בגדול!


החוק משנת 1871: ארה"ב היא תאגיד – יש שתי חוקות

מצא עצמך בפירמידת הקפיטליזם

מאז החוק של 1871, שקבע את מחוז קולומביה, אנו חיים תחת "תאגיד ארה"ב" שהוא עצמו בבעלות מספר בנקאים בינלאומיים ומשפחות אריסטוקרטיה באירופה ובריטניה.


ב-1871 שינה הקונגרס את שם החוקה המקורית על ידי שינוי מילה אחת – מילה משמעותית ביותר, כפי שתראו בהמשך.

יש אנשים שאינם מבינים כי הבדל של מילה אחת או שתיים במסמך "משפטי" עשויות להיות בעלות משמעות קריטית. אולם, הקונגרס ידע זאת, ויודע זאת גם היום.


1871, ב-21 בפברואר: הקונגרס העביר חוק המאפשר קיומה של ממשלה למחוז קולומביה, הידוע גם כחוק 1871.

בהיעדר רשות מחוקקת לשם כך, הקונגרס יצר צורה משפטית נפרדת של ממשלה עבור מחוז קולומביה, חלקת אדמה על שטח של עשרה מיילים רבועים (ראה, חוקי הקונגרס הארבעים ואחד, חלק 34, ישיבה III, פרקים 61 ו-62).

החוק, שעבר כאשר הארץ היתה מוחלשת ומפוררת מבחינה פיננסית לאחר סיום מלחמת האזרחים, היה מהלך אסטרטגי שנבע ממניעים זרים (בנקאים בינלאומיים) במטרה להרוויח אחיזת חנק על כספותיה וצווארה של אמריקה.

הקונגרס סגר עסקה עם הבנקאים הבינלאומיים (ובאופן פרטני עם רוטשילד מלונדון) שיצרה חוב לבנקאים האמורים. היות והבנקאים לא רצו להלוות כסף לארץ בעלת כלכלה מקרטעת בלא התניות וביטחונות רציניים, הם הגו דרך לדריסת רגל על סף דלתה של ארה"ב.

החוק של 1871 יצר תאגיד בשם "הארצות המאוחדות". התאגיד, בבעלות אינטרסים זרים, נכנס פנימה וזרק את החוקה המקורית לפח האשפה. באמצעות חוק 1871 נמחקה החוקה האורגנית – למעשה נאנסה ונרמסה – כאשר כותרתה שונתה כך שבמקום המילה for הופיעה כעת המילה of.

THE CONSTITUTION OF THE UNITED STATES OF AMERICA is the constitution of the incorporated UNITED STATES OF AMERICA.

התאגיד פועל כישות כלכלית ונעשה בו שימוש כדי להוליך שולל את העם כך שיחשבו שהוא שולט ברפובליקה. הוא לא!

כתיבה באותיות תחיליות אינה חסרת משמעות כאשר היא מבוצעת על מסמך משפטי. השינוי "המינורי" לכאורה הוא בעל השפעה מהותית על כל הדורות הבאים של אזרחים אמריקאים.


מה שהקונגרס עשה באמצעות העברת חוק 1871 היה ליצור מסמך חדש לחלוטין, חוקה לממשלת מחוז קולומביה (DC), ממשלה תאגידית. חוקה חדשה ומהונדסת זו לא נועדה לרווחת הרפובליקה. היא נועדה רק לטובת התאגיד הקרוי "ארצות הברית של אמריקה" ופועלת לחלוטין מחוץ לחוקה המקורית (האורגנית).

במקום שיהיו בידינו זכויותינו המלאות והבלתי נתיקות שנקבעו בחוקה האורגנית, אנו העם נהנים כיום רק מזכויות או זכויות יתר "יחסיות". דוגמה לכך היא הזכות הריבונית לתנועה, שהפכה כיום (תחת מדיניות הממשלה התאגידית) ל"זכות יתר" הדורשת מן האזרח להחזיק עבורה ברישיון (דרכון).

על ידי העברת חוק 1871 ביצע הקונגרס פעולה של בגידה בעם, שהיה קודם לכן ריבוני מכוח הצהרת העצמאות, החוקה האורגנית והזכויות שעוגנו בה.

חוק 1871 הפך לבסיס של כל הבגידה שהתרחשה מאז על ידי פקידי הממשל.


שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page