top of page

היסטוריה של ניסויים רפואיים אכזריים בתושבים | מחברים את הנקודות | 1


הקדמה


לאחר כמעט שלוש שנים של עבודת חקירה, איסוף וארגון מידע אני מתכבדת לפרסם דרך הפלטפורמה המדהימה של רפאל בן דור את הפרק הראשון מתוך סדרה של שבעה פרקים שמסבירים את כל מה שעבר על העולם בשלוש השנים האחרונות ומה שאנחנו לא רוצים שיקרה.


הפרקים הם:

א': האם משרד הבריאות באמת דואג לבריאות העם? היסטוריה של ניסויים רפואים אכזרים בתושבי המדינה

ב': נזקי הזרקת התרכיב של פייזר – מספרים תופעות ועדויות

ג': כיצד הינדסו את מגיפת הקורונה - רצף של הונאות

ד': כיצד הממסד התעלל בציבור

ה': האם באמת היתה מגיפה?

ו': מקורות נוספים לקבלת מידע וכלים להתמודדות

ז': התמונה הגדולה


יש עדיין המון עבודה.

אם אתם רוצים לעזור לקדם את הפרוייקט המכיל מעל 1000 עמודים ואלפי הוכחות לכל ידיעה, אנא פנו לרפאל בן דור עם מספר טלפון.

פרנסואז מיקאל.

למי מיועד עלון זה?

למי ששואל את עצמו שאלות ומבקש לדעת ולהבין מה קורה כבר כמעט שלוש שנים ומה עלול לקרות עוד.

מה יש בעלון?

כאמור, העלון מורכב משבעה פרקים שכל אחד מהם עוסק בפן אחר של פרשת הקורונה. הם מכילים מידע שאספתי וסידרתי לפי נושאים במשך כשלוש שנים.

תמצאו בו עובדות מגובות במקורות, והוכחות ולידים שניתן לבדוק את אמיתותם ולהעמיק את החקירה בהם.

העלון אינו מתיימר להיות מקצועי או ממצה. העבודה נעשתה בהתנדבות ויש עוד הרבה חומרים שלא הוכנסו בו. הרבה חומרים גם אינם נגישים כבר, כי הם הורדו מהרשת על ידי גוגל והרשתות החברתיות.

מה המטרה של העלון?

לתת מענה לשאלות רבות שעלו בשנים האחרונות בעקבות הטלטלה שעבר העולם ולגרום להתעוררות הציבור על נפשו. המטרה והתקווה הן להגיע למסה קריטית של אנשים שיבינו שאם לא יתעוררו עכשיו, אנחנו עלולים להגיע לנקודת אל-חזור שתשנה את פני העולם והאנושות.

כדי להבין את מה שקורה לתושבי הארץ והעולם, צריך לחבר את הנקודות. אי אפשר לקרוא דבר אחד או שנים ולהסיק מהם מסקנות לכיוון כזה או אחר. כמו בפאזל גדול, צריך לחבר חלקים רבים לפני שהתמונה מתחילה להצטייר ולהתבהר. זה מה שניסיתי לעשות בפרוייקט זה בצורה מאוד ויזואלית, נגישה וקליטה, על ידי צילומי מסך, טבלאות, וסרטונים קצרים.

המטרה אינה להוכיח דבר, אלא לחשוף את הציבור למידע. מי שיבין יבין, ומי שלא, אני לפחות עשיתי את שלי בלהביא את המידע לידיהם. השאר בידי הבורא...

המטרה אינה להפחיד – אלא לתת לכם כוח. כי ידע זה כוח וידע מאפשר לקבל החלטות מושכלות.

מה הלאה

מה שקורה כעת מתרחש רק כי הציבור אינו יודע. לכן זו האחריות של כל אחד מאיתנו להעביר את המידע הזה לכמה שיותר אנשים, כמה שיותר מהר.

הישועה לא תבוא מבחוץ. היא תבוא מכך שמסה קריטית של אנשים יגידו לא! מכך שהם יתנגדו לתוכניות הזדוניות שהממשלות מפעילות על אזרחיהם ובעולם זה קורה יותר ויותר.

.

עניינים טכניים

בעזרתם של אנשים טובים העליתי מעל 500 סרטונים לפלטפורמת הסירטונים "אודיסיי" (שאין בה צנזורה כמו ביוטיוב). בעת סגירת עלון זה כל הקישורים עובדים. אם בהמשך חלק מהם לא יפתחו, אם הקישור אינו לחיץ – זה סימן שמנסים לצנזר אותו. במקרה כזה תוכלו להעתיק את הקישור לחלון כתובת ה-URL והקישור יפתח לכם משם.

צרפתי גם צילומי מסך של כותרות, למקרה שהכתבות ייעלמו מהרשת, כדי שתדעו שהקישור לא היה המצאה, אלא שהוא הוביל לכתבה אמיתית שהתפרסמה ברשת.

עינייני זכויות

אין לי זכויות או בעלות על אף אחד מהסרטונים, התמונות, הגרפים, או כל ויז'ואל אחר אשר מוצג בעלון זה. כל מה שנמצא כאן פורסם ברשת ומופיע בעלון מידע זה לצורך חינוך וללא כל מטרת רווח.


תודות

תודה לצוותWeAct על השעות הרבות שהושקעו בקידום הפרוייקט, לסופי חיים שבלעדיו הוא לא היה רוקם עור וגידים, לרפאל בן דור שבלעדיו הוא לא היה עולה לרשת עם גרפיקה ראויה ולמתנדבים הרבים שנטלו בו חלק: שירלי ואן דר ולדט, ארינה ברבה, רימה סטבציוק,Nurit , אפרת א. ואחרים רבים והעדיפו להישאר בעילום שם.



 

פרק 1

האם משרד הבריאות באמת דואג לבריאות העם? היסטוריה של ניסויים רפואים אכזריים בתושבים

פרק זה הינו הפרק הראשון של פרוייקט מחברים את הנקודות.

עבור מי שנתקל בפעם הראשונה בנושא הניסויים הרפואיים שבוצעו בבני אדם בארץ, למרבה התדהמה מסתבר שהם "מסורת" עתיקת יומין שהתחילה כבר עם קום המדינה וממשיכה עד עצם היום הזה מתחת לאף של כולנו באין מפריע. המפתיע ביותר הוא שהדברים התפרסמו בתקשורת, אך משום מה נדמה שהציבור שוכח.

אז אם חשבתם שלנגד עיני משרד הבריאות עומדים האינטרסים שלכם, ובראש ובראשונה בריאותכם, אני בטוחה שאחרי קריאת פרק זה תחשבו שנית.

בפברואר 2020 משרד הבריאות אישר ניסויים בבני אדם. מנכ״ל פייזר, אלברט בורלא, הודה בראיון: ״ישראל היא המעבדה של העולם״, מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי אמר: "הישראלים שמקבלים את הזריקה הם שפני ניסויים" וד"ר פאוצ'י מודה שהחיסונים בישראל הם חלק ממחקר! על כל זאת ועוד בפרק הראשון של ״מחברים את הנקודות״ בקובץ PDF להורדה.



להורדת הקובץ המלא >>


מחברים את הנקודות _ 1 _ היסטוריה של ניסויים
.pdf
Download PDF • 19.46MB


4,837 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page