top of page

התרופה איברמקטין אושרה בארה"ב לטיפול בקוביד-19 | Life Site


המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) שדרגו את המלצתם על איברמקטין (Ivermectin), מה שהופך אותה כאופציה לשימוש בטיפול בקוביד-19.

בעקבות המאמצים המתמידים של רופאים בקבוצת "ברית החזית לטיפול קריטי בקוביד-19" (Front Line Covid-19 Critical Care Alliance – FLCCC), עדכנו המכונים הלאומיים לבריאות את המלצתם בנושא התרופה איברמקטין, מה שהופך אותה לאפשרות טיפולית בקוביד-19 בארצות הברית.

ד"ר פול מאריק

התוצאה הגיעה שבוע לאחר הצגת נתונים בפני פאנל "הנחיות טיפול" של ה- NIH ע"י מייסדי קבוצת FLCCC - ד"ר פול מאריק (Paul Marik) וד"ר פייר קורי (Pierre Kory) ביחד עם ד"ר אנדרו היל (Andrew Hill) - חוקר ויועץ של ארגון הבריאות העולמי (WHO).

ההודעה לעיתונות מטעם FLCCC מסבירה כי "הייעוד החדש שניתן על-ידי NIH שדרג את מעמדו של איברמקטין מ"נגד" השימוש בתרופה ל"לא בעד ולא נגד". זוהי אותה המלצה שניתנה לטיפול בנוגדנים ובפלזמה של מחלימים, שניהם נמצאים נכון לרגע זה בשימוש נרחב ברחבי האומה."


"בכך ש-NIH הפסיקו להמליץ נגד השימוש באיברמקטין, על הרופאים להרגיש פתוחים יותר להנפיק מרשמים לאיברמקטין כאופציה טיפולית נוספת לטיפול בקוביד-19. עדכון מעמד זה עשוי לפרוץ דרך לעבר "אישור שימוש בחירום" שיינתן על ידי מינהל המזון והתרופות (FDA)", נאמר בהצהרה לעיתונות.

ד"ר פייר קורי

"איברמקטין היא אחת התרופות הבטוחות, הזולות והנפוצות ביותר בעולם", הסביר ד"ר קורי, נשיא קבוצת FLCCC. "המחקרים שהצגנו בפני ה-NIH גילו רמות גבוהות של מובהקות סטטיסטית שהראו תועלת גדולה במניעת שיעורי הפצת קוביד-19, הצורך באשפוז ובמוות. יתרה מכך, מכלול נתוני הניסויים התומכים באיברמקטין הוא חסר תקדים".

ההצהרה המעודכנת לגבי השימוש באיברמקטין התפרסמה ב- 14 בינואר, בה ציינו ה-NIH כי ימשיכו לבחון ולהעריך ניסויים נוספים כאשר יתפרסמו.


"אנחנו מעודדים מכך שה- NIH זזו מהמלצתם ב- 27 באוגוסט 2020 כנגד השימוש באיברמקטין לקוביד-19", המשיך קורי. "המלצתם זו הושמעה בדיוק כאשר מחקרים משכנעים רבים בנוגע לאיברמקטין החלו לצאת. מחקרים חדשים עדיין ממשיכים להתפרסם, הם מתקבלים ונבדקים, אנו מקווים כי בעקבותם ה- NIH יתנו את המלצתם החזקה ביותר לשימוש באיברמקטין".

ד"ר אנדרו היל

בחודש שעבר העידו ד"ר קורי וצוותו בפני הוועדה לביטחון פנים של הסנאט האמריקני, בעד אישור השימוש באיברמקטין לטיפול מוקדם בנגיף הקורונה. כאמור התרופה איברמקטין כנגד טפילים זיכתה בפרס נובל את מי שגילה אותה. במצגתו הנלהבת הסביר ד"ר קורי כי איברמקטין "בעצם משמידה את העברת הנגיף הזה ביעילות מופלאה".


איברמקטין היתה הנושא של עשרות מחקרים וסיפורי הצלחה אנקדוטליים מאז שנמצא כמעכבת את התפתחות קוביד-19 במעבדה, ביוני האחרון.

"טיפלתי בקורונה כמעט כל יום מאז תחילת המגיפה" אמר קורי בדיון שנערך בדצמבר. "כשאני אומר 'פלאית' אני לא משתמש במונח זה בקלות דעת... זאת המלצה מדעית המבוססת על הררי נתונים שעלו בשלושת החודשים האחרונים".


נתונים כאלה נובעים ממקומות כמו הודו, האומה השנייה בגודלה בכמות האנשים בעולם, שאימצה את פרוטוקול הטיפול שקידמה FLCCC, וראתה כי מספר המקרים, ושיעור ההרוגים מקוביד-19 פוחתים ונמצאים ב"ירידה תלולה". למרות שהודו מונה פי ארבע מאוכלוסיית ארה"ב, יש לה פחות ממחצית מקרי המוות הקשורים לווירוס.

דוגמאות אחרות מגיעות מבנגלדש, פרו, ארגנטינה, ברזיל וכמה מדינות דרום אמריקאיות אחרות, שכולן הוכיחו את יעילותה של איברמקטין.


למרות ש- FLCCC מעודדים מכיוון השינוי של ה- NIH, הם טוענים כי עמדת NIH הנוכחית, נותרת "מחוץ להתאמה לנתונים הקליניים, האפידמיולוגיים והתצפיתיים הידועים. הנתונים הקיימים אמורים לאלץ את ה- NIH לתמוך בשימוש של איברמקטין כנגד קוביד-19, והם סיפקו ניתוח מפורט של המסקנות למטרה זו."


הכתבה פורסמה באתר Lifesitenews בתאריך 19.1.2021


תרגום: פנחס רוזנר

עריכה: עמית


שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page