top of page

חיסון mRNA לא נוסה מעולם בבני אדם ובבעלי חיים הסתיים בנזק בריאותי ומוות | 1 | ד"ר לורנס פלבסקי


ד"ר פלבסקי בהרצאה מול קהל מסביר על החיסון עם הטכנולוגיה החדשה mRNA . הוא מתחיל בכך שעצם המילה חיסון כבר מעלה בנו קונוטציות של החיים יחזרו לשגרה, אנחנו נציל חיים, ‫אנחנו נעצור את ההפצה של הוירוס, ‫יהיה לנו חיסון בטוח, הוא יהיה יעיל, אנשים יפסיקו למות, ‫נחזור לחיים הרגילים שלנו. ואנחנו בעצם כבר מקבלים את זה באופן אוטומטי. אבל אנחנו חייבים לשאול את השאלה , ‫האם זה באמת חיסון? ‫הוא מדגיש שהטכנולוגיה שמשתמשים בה בחיסון הזה, מעולם לא היתה בשימוש בשום חיסון, שניתן לבני אדם.

"ו‫כל ניסיון להשתמש בטכנולוגיה החדשה הזו בעבר, ‫הסתיים בנזק בריאותי עצום ומוות - בניסויים בבעלי חיים." - ד"ר לורנס פלבסדקי

אין לנו היסטוריה על החיסון ואין לנו ניסיון שהחומר הזה שמוזרק לגוף, אכן ‫יעצור הפצה של המחלה, יציל חיים, יפסיק אישפוזים‫, יחדול מיתות, יחדול מאנשים לקבל תסמינים חמורים. ‫אין לנו שום מידע בנוגע לזה.


הוא הוא מציין כי "חלבון הספייק" של SARS-Cov-2 ‫, עבר מניפולציה כדי שניתן יהיה לרשום עליו פטנט - משום שום חומר שמתרחש באופן טבעי בטבע, ‫לא יכול להרשם כפטנט על ידי יצרניות התרופות, וכעת החלבון הוא מעשה ידי אדם ‫ורשום בפטנט, כדי שיצרניות החיסונים תוכלנה לייצר את החיסון כנגד COVID-19.


עוד הוא מציין כי יש ראיות המראות כי "חלבון הספייק" של וירוס הקורנה דומה או אפילו זהה, ‫לחלקים ממערכת הרבייה גברית ונשית.

מה שיגרום למערכת החיסונית לתקוף את הגוף שלנו, ‫ותיווצר תגובה אוטואימונית.


הוא תוהה מדוע אין הבחנה בין מי שקבל חלה או נחשף לנגיף, וכולם יצטרכו לקבל אותו.

‫מעולם בהיסטוריה של הרפואה, ‫לא חייבנו או המלצנו על שימוש בחיסון. ‫באנשים שחלו בנגיף או היו חשופים למחלה, ‫שאנחנו מחסנים כנגדה. - ד"ר לורנס פלבסקי

מה שמטריד הוא שיש עדויות בספרות, שאם מתחסנים כנגד החלבון הזה, ‫וכבר חלית או נחשפת לנגיף, אתה עלול להיות ממש חולה או למות.

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page