top of page

חיסון ה mRNA הוא הנדסה גנטית, ובשינוי הגנים הם יכולים לרשום עלינו פטנט | 2 | ד"ר לורנס פלבסקי


ד"ר פלבסקי בהרצאה מול קהל בברוקלין, ארצות הברית ,מסביר על החיסון עם הטכנולוגיה החדשה - mRNA.

בחלק זה ד"ר פלבסקי טוען כי כל חיסון קודם לחיסון הקורונה עבר מבדקים בבעלי חיים, אולם מבדקי חיסון הקורונה בבעלי חיים הופסקו, עקב הנזק שנגרם לחיות, כאשר ‫שנתנו להם חיסון מסוג mRNA.

כאשר התגלתה לרשויות היסטוריית השימוש בחיסון ה- mRNA בניסויים בחיות, ‫הם החליטו לדלג על כל הניסויים בחיות,‫ לחיסון ה- COVID-19 הזה, ולעבור ישירות לניסויים בבני אדם. אחת הטענות שחיסון הmRNA ישנה לנו את הגנים וזה יאפשר ליצרני החיסונים את היכולת, ‫לרשום עלינו פטנט כי אז אנחנו נהיה בבעלותם.

מחקר כזה מעולם לא בוצע כדי לשלול את זה, עניין נוסף הוא בחומר שנועד לשמר את ה- mRNA, הייצרנים משתמשים בכימיקל ‫שנקרא PEG - פוליאתילן גליקול.

אם תקראו על פוליאתילן גליקול תגלו שהוא גורם לתגובות אנפילקטיות שהן אלרגיות חמורות. פוליאתילן גליקול הוא חלקיקי ננו, ‫חלקיקי ננו יכולים להגיע לכל מקום בגוף, כולל לתוך המוח. חלקיקי ננו, יכולים לעבור את מחסום הדם-מוח, ולהחדיר חומרים ישר לתוך המוח ופוטנציאלי לשנות את תפקוד המוח.


באירוע של מצב חירום בריאותי, ששום דבר אחר, ‫לא נמצא יעיל לטיפול במחלה, חוץ מהחיסון - ניתן לאשר שימוש חירום בחיסונים גם כשלא נבדקו לגמרי, ללא רישיון, למען "הצלת חיי אדם",

ולכן ‫ומאות ואפילו אלפי רופאים בכל העולם צונזרו והושתקו על כך שהשתמשו בהידרוקסיכלורוקווין, ‫איברמקטין, אבץ, ויטמינים D ו-K, ויטמין C ‫וטיפולים אחרים שעזרו לאנשים במהלך הדרך,‫ להחלים מהמחלה הזאת.


עוד הוא טוען כי יש גם ראיות שהסבב הראשון של החיסונים, ‫שניתנים באוכלוסייה הם 70% חיסון ו-30% פלצבו.

כך יוכלו להציג מצג שווא בו נראה כי אנשים לא מקבלים תופעות ‫לוואי קשות, ואז יוכלו לקדם את מתן הסבב השני של החיסונים.

תרגום: אור א. , פנחס רוזנר

כתוביות: פנחס רוזנר


שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page