top of page

חיסונים נגד קורונה עלולים לגרום למחלות נוירולוגיות כגון אלצהיימר | Naturalnews

האימונולוג ד"ר ג'יי בארט קלאסן (J. Bart Classen) מזהיר כי החיסונים לקורונה של פייזר ומודרנה עלולים לגרום למחלות נוירולוגיות-ניווניות, כמו מחלת אלצהיימר.

ד"ר ג'יי בארט קלאסן

מאמר שנכתב על ידי ד"ר קלאסן ופורסם בינואר 2021 בכתב העת 'מיקרוביולוגיה ומחלות זיהומיות' (Microbiology & Infectious Diseases) מדווח כי חיסונים מבוססי mRNA יכולים לקפל באופן שגוי חלבונים בגוף הקשורים להתפתחות מחלות נוירולוגיות-ניווניות.

החיסונים של פייזר ומודרנה הם החיסונים היחידים שאושרו לשימוש (אישור שימוש בחירום) בארצות הברית כנגד קוביד-19. הם גם החיסונים הראשונים המיוצרים בטכנולוגיית mRNA שאושרו לשימוש בבני-אדם.

החיסונים עובדים על ידי הזרקת חומר גנטי הנקרא mRNA המקודד למקטע קריטי של "חלבון הספייק" – המולקולה בה משתמש נגיף SARS-CoV-2, הנגיף האחראי להדבקת תאים אנושיים בקוביד-19. ברגע שחומר גנטי זה נמצא בתוך הגוף, תאי השריר מתרגמים אותם ליצירת "חלבון הספייק". כך מערכת החיסון מקבלת תצוגה מקדימה של איך הנגיף האמיתי נראה מבלי לגרום כביכול למחלה. כאשר אדם מחוסן נדבק, המערכת החיסונית משחררת נוגדנים שיכולים לנטרל את הנגיף האמיתי ולהגן על האדם מפני קוביד-19.



במחקרו מצא ד"ר קלאסן כי חיסוני mRNA יכולים לגרום להתפתחות מחלות שונות.


לאחר שדגם את החיסון של פייזר וניתח את רצפי ה- RNA שלו, הוא זיהה כמה רצפים שיכולים לקפל בצורה שגוייה חלבונים מסוימים בגוף. כאשר החלבונים מקופלים בצורה שגויה, הם עלולים לגרום לאלצהיימר, ניוון שרירים מסוג ALS ומחלות נוירולוגיות-ניווניות אחרות, על פי ד"ר קלאסן.

"אם אלה הטוענים כי קוביד-19 הוא למעשה נשק ביולוגי צודקים, ייתכן וישוחרר בעתיד נגיף שני מסוכן יותר, שייקשר ל"חלבון הספייק" המצוי בתאים של מקבלי החיסונים", כתב ד"ר קלאסן במאמרו, בהתייחסו לאפשרות שאישים חזקים מסוימים תכננו את מגפת הקורונה.

למרבה הצער, נתונים על כמה זמן "חלבון הספייק" יישאר בתאים האנושיים אינם זמינים לציבור, המשיך ד"ר קלאסן.


ד"ר קלאסן העלה בנוסף את האפשרות שהחיסונים של פייזר ומודרנה יכולים לתרום להתפתחות מחלת הסוכרת. מחקרים קודמים שהוא היה שותף לכתיבתם העלו כי חיסונים עלולים לגרום למצבים כרוניים, כמו סוכרת מסוג 1, שלוש עד ארבע שנים לאחר החיסון.


ד"ר קלאסן הגיע למסקנה כי היה צריך לקחת בחשבון את הסיכונים הללו לפני שניתן אישור השימוש בעבור שני החיסונים, במיוחד משום שהחיסונים פותחו ללא בדיקות בטיחות ארוכות טווח.


חוקרים רבים זיהו סיכונים פוטנציאליים ארוכי טווח בחיסונים מבוססי mRNA. על פי מאמר שפורסם במאי אשתקד בכתב העת Medical Science Monitor, סיכונים אלה כוללים התפתחות אפשרית של מחלות אוטואימוניות (כאשר המערכת החיסונית תוקפת את רקמות הגוף עצמו) ואת ההשפעות הרעילות של רכיבי החיסונים, כולל רצפי ה- RNA.

למרות שחיסוני פייזר ומודרנה כבר בשימוש במדינות רבות, תופעות הלוואי ארוכות הטווח שלהם עדיין אינן מבוססות היטב. תופעות הלוואי שהמומחים מודעים להן, הן תופעות לוואי לטווח הקצר בלבד.

ויליאם מוס

"אנו יודעים על תופעות לוואי קצרות טווח, והרוב המכריע של תופעות הלוואי בעקבות החיסון מתרחשות במהלך 30 עד 40 הימים


הראשונים", אמר ויליאם מוס (William Moss), מנכ"ל מרכז גישה בינלאומי לחיסונים (International Vaccine Access Center - IVAC) בבית הספר לבריאות הציבור של ג'ונס הופקינס בלומברג.


בעוד האנשים אשר השתתפו בניסויי החיסונים הקליניים עברו את ציר הזמן הזה, עדיין מוקדם לדעת מהן תופעות הלוואי ארוכות הטווח של חיסוני הקורונה. מעקב נוסף בחודשים ובשנים הבאות נחוץ לצורך הבנה מלאה יותר של הסיכונים שלהם.


הכתבה פורסמה באתר Naturalnews ב-23.2.2021


תרגום: פנחס רוזנר

עריכה לדפוס: עמית

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page