top of page

צרפת לוקחת דוגמה מישראל ורוצה להעניק דרכון ירוק למי שיתחסן


כפי שהובא באתר העיתון Lefigaro ,

האספה הלאומית מנסה "לעודד" את הצרפתים להתחסן ומשתמשת בקלף הנוסטלגיה על מנת להוציא את זה לפועל, רק כך יוכלו הצרפתים "לחזור לעולם שלפני הקוביד" לחיי חברה, חיי תרבות. זאת לאחר סקר של חברת Institut français d'opinion publique] Ifop] המראה כי רוב הצרפתים (59%) הביעו את התנגדותם להתחסן,


ב -16 בדצמבר, במהלך הצגת אסטרטגיית החיסון של הממשלה בפני האסיפה הלאומית, הציגה ואלרי סיקס את ההצעה לדרכון ירוק ,בדבריה נתנה ואלרי את ישראל כדוגמה למדינה המעניקה דרכון ירוק למי שהתחסן כנגד הקוביד , במטרה להשיב את החיים הנורמליים.

"נוכל לקחת דוגמה מישראל המעניקה לכל אדם מחוסן דרכון ירוק המאפשר ללכת למקומות תרבות, מסעדות ... בסופו של דבר, למצוא חיים נורמליים "

עוד צוין באתר summit.news , כי צרפת רוצה להגיש לאישור הפרלמנט חוק האומר - שעל אנשים בצרפת אשר מסרבים לקבל את החיסון ל COVID-19 ייאסר להשתמש בתחבורה ציבורית ולעסוק בפעילויות אחרות במסגרת מה שיגדיר החוק. החוק עורר מחאות זועמות של פוליטיקאים באופוזיציה אשר כינו אותו "דיקטטורת בריאות" , "התקפה על חירויות הציבור".


גיום פלטייה, סגן המנהיג במפלגת LR במרכז הימין, הזהיר כי החוק יאפשר לממשלה "לקבל את כל הכוח להשעות את חירויותינו ללא שליטה פרלמנטרית".


לסיכום : צרפת לא מתכוונת לחייב את ההתחסנות בחוק אולם היא כן תטיל "סנקציות" על מי שיסרב להתחסן .

לא התחסנת = אין לך דרכון = אין חזרה לחיים נורמליים

209 צפיות0 תגובות

שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page