top of page

רופאים: "יותר מדי מקרי מוות מסווגים כקורונה" | Richieallen

בקטע מרגש בעיתון ה"דיילי מייל" (Daily Mail) של יום שבת האחרון (19.2.2021) העיתונאית בל מוני (Bel Mooney) חשפה כי מות אביה תועד כמוות מקורונה. האדון בן ה-99 סבל מדמנציה ומחלת חסימת ריאות כרונית. הקורונה לא זו שהרגה אותו.

בל מוני ואביה ז"ל

מובן שבל מוני רצתה לדעת מה מתרחש ובאיזו תדירות זה קורה. יותר מ -100 קוראי "דיילי מייל" יצרו קשר, יחד עם רופאים, מדענים וחברי פרלמנט. הם דורשים חקירה. מנהל לוויות אמר לעיתון כי ספירת יתר של מקרי מוות מקורונה היא "שערורייה לאומית."


שמונה מהמשפחות שכתבו ל"דיילי מייל" הצליחו לשכנע את הרופאים שלהן לשנות את סיבות המוות שתועדו בעבר כקורונה.


חבר הפרלמנט השמרני פול בריסטוב (Paul Bristow) אמר:

"זה כמעט וודאי שמספר מקרי מוות יוחסו בטעות למוות מקורונה. לא רק שהנתונים המוטים האלה היו כל כך חשובים בקבלת ההחלטה כיצד אנו מגיבים למגיפה, היא גם גרמה למצוקה וחרדה בקרב קרובי משפחה. השאלה: האם קיבלנו את הנתונים ההולמים ביותר, צריכה בהחלט להילקח בחשבון בכל חקירה עתידית".


חברת הפרלמנט ליילה מורן (Layla Moran) מהמפלגה הליברל-דמוקרטית ויושבת ראש הקבוצה הפרלמנטרית של כל המפלגות בנושא נגיף הקורונה, אמרה:

"הממשלה צריכה לכנס חקירה ציבורית בנושא הטיפול במגיפה מיד, כולל חקירת ביניים על כל מקרי המוות מקורונה, וצריכה לתת דיווח בהקדם האפשרי."


על פי ה"דיילי מייל" שפורסם היום (27.2.20): מנהל הלוויות בצפון מערב המדינה אמר ל"דיילי מייל": "האופן שבו הקורונה תועדה ודיווחה הוא שערורייה לאומית ויש לפתוח מיד בחקירה יסודית".


מומחים רפואיים ציטטו את הלחץ שיש על הרופאים לכלול את הקורונה כגורם מוות, מכיוון שבשנה שעברה הקורונה נקבעה כ"מחלה מחייבת דיווח", כלומר יש לדווח על כל מקרה באופן רשמי.

ריצ'רד ואטריי

ריצ'רד ואטריי (Richard Vautrey), העומד בראש ועדת רופאי הבריאות של האגודה הרפואית הבריטית, אמר כי ייתכן ששיעור המתים היה מוגזם בתחילת המגפה כאשר הבדיקה לא הייתה זמינה באופן נרחב ו"סיבת המוות הייתה מבוססת על שיפוט מיטבי של תסמינים קליניים."


אך למרות הכל, הממשלה עומדת איתנה בקביעתה.

דובר משרד הבריאות אמר ל"דיילי מייל": "אנו בטוחים שנתוני המוות נכונים ומספקים תמונה מדויקת של אלה שלצערנו מתו מהנגיף. ההנחיה לרופאים להשלמת תעודת פטירה עודות סיבת המוות מסבירה שישנה ציפייה מהם לציין את סיבת המוות כמיטב ידיעתם ​​הרפואית ואמונתם."



זאת עובדה חקוקה בסלע שמקרי מוות מנגיף הקורונה היו מוגזמים מאוד. מי שמת בתוך 28 יום מבדיקה חיובית, נרשם כמת מהנגיף. זאת לא רק שערורייה לאומית, זה מרושע באופן בלתי נתפס. אני קורא לכם קוראי מאמר זה, לשתף אותו עם כל מי שאתם מכירים, שאיבד אדם אהוב בשנה האחרונה ונאמר לו כי סיבת המוות היא נגיף הקורונה.


נרטיב ההונאה של המגיפה תלוי על חוט השערה. אם אמצעי התקשורת המשודרים יתמכו ב"דיילי מייל" ויתקפו את הנקוק (Hancock), ויטי (Whitty) וג'ונתן ואן תם (Jonathan Van Tam), זה יכול להסתיים עד יום שלישי. זה באמת כל כך פשוט.


הכתבה פורסמה באתר Richieallen ב-27.2.2021


תרגום: פנחס רוזנר

עריכה לדפוס: עמית


שימרו והגנו על בריאותכם עם

נוגד החמצון החזק ביותר בעולם

אנטי מיקרוביאלי ואנטי דלקתי

bottle-and-box326x440.png

צבע הכסף

386010_2-666514694.png
Paybox.jpg
bottom of page